مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

دوره تخصصی امداد و نجات جاده‌ای در قم برگزار شد...

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ب.ظ
به همت معاونت امور جوانان استان قم صورت گرفت:
دوره تخصصی امداد و نجات جاده‌ای در قم برگزار شد
 دوره تخصصی امداد و نجات جاده‌ای ویزه اعضای کانون های جوانان در دوره پاسخگویی به سوانح در سایت آموزش تخصصی امدادی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛، کارگاه آموزش تخصصی حوادث جاده در دوره پاسخ گویی به سوانح با حضور اعضای کانون جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

در این دوره ، 35 نفر از جوانان عضو تیم های امدادی هلال احمر در 10 ساعت با مباحث رها سازی، ایمنی و ارزیابی مصدوم، مدیریت حاثه، اصول امداد و نجات در حوادث جاده‌ای و ابزار نجات، آشنا شدند و با مروری بر مباحث امداد و کمک های اولیه و ترابری نجات در جاده را فرا گرفتند.

امدادگران پس از گایان این دوره 10 ساعته که به صورت تئوری و عملی برگزار شد می توانند در مواقع نیاز در سوانح به امر پاسخ گویی و به مصدومین و حوادث ترافیکی خدمات رسانی کنند.

گفتنی است؛این دوره به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و به منظور توان افزایی نیروهای جوانان و آشنایی با جدیدترین مباحث آموزش امدادی برگزار شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی