مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خبر داد:
با برگزاری دوره پاسخگویی به سوانح، مهارت های امدادی جوانان افزایش یافت
 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از افزایش آمادگی و مهارت امدادی اعضای کانون های جوانان قم در طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛محمد مصباحی از برگزاری کارگاه آموزشی پاسخگویی به سوانح ویژه اعضای کانون جوانان هلال احمر در دو گروه مجزا خبر داد و اظها کرد: در شهریور ماه جاری جوانان استان قم روزهای پر کاری را می گذرانند و با حضور در 15 کارگاه آموزشی پاسخگویی به سوانح ضمن افزایش آگاهی و مهارت های امدادی، خود را برای ارایه خدمات در مواقع لزوم آماده می کنند.

وی افزود: در این دوره که بیش از 30 نفر از اعضای کانونهای جوانان (برادران) حضور دارند مباحثی از جمله حمل مصدوم، چادرزنی، فارموکولوژی، حمایت روانی، اطفاء حریق ،امداد جاده ای، احیاءقلبی تنفسی و نقشه یابی باقطب نما بصورت تئوری وعملی آموزش داده می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه تصریح کرد: این آموزشها که از تاریخ 14 شهریور آغاز شده به مدت 4 روز برگزار برای هر گروه در حال برگزاری است.

مصباحی با بیان این که هدف اصلی ما از برگزاری این دوره ها آشنایی  بیشتر اعضای کانون های جوانان با تجهیزات امداد ونجات در حوادث و  افزایش مهارت امدادی در پاسخگویی به حوادث و سوانح بود خاطر نشان کرد: داشتن  توانایی و دانش  نحوه استفاده و بکارگیری تجهیزات امداد و نجات در عملیات های امدادی یکی از ضروری ترین نیازهای یک جوانان داوطلب و امدادگر عضو هلال احمر است

 گفتنی است؛ معاونت امور جوانان استان قم به منظور بالابردن سطح توانمندی امدادی اعضای کانون های جوانان در پاسخگویی به حوادث و سوانح در سال جاری بیش از 30 کارگاه آموزشی را برنامه ریزی و برگزار کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی