مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری کارگاه آشنایی با طب سنتی...

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ق.ظ

در مجمع عمومی ماهانه اعضای کانون جوانان قم صورت گرفت:
برگزاری کارگاه آشنایی با طب سنتی
همزمان با مجمع عمومی شهریور ماه، کارگاه آشنایی با طب سنتی با هدف آشنایی جوانان هلال احمر با داروهای گیاهی و روش های درمان سنتی در مرکز امور جوانان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ 16 شهریور ماه مجمع عمومی ماهانه جوانان قم در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر با حضور بیش از 100 نفر از اعضای کانون جوانان (خواهران) برگزار شد. در این مراسم اعضا ضمن دریافت اطلاعات و اخبار  فعالیت ها ماه گذشته ی معاونت امور جوانان قم، از برنامه های آتی جوانان استان آگاهی یافتند.

 بر اساس این گزارش، از آنجا که طب سنتی یکی از انواع طبابتی است که در اسلام و احادیث اهل بیت نسبت به آن سفارش های بسیاری شده است، به پیشنهاد اعضا معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در مجمع ماهانه شهریور اقدام به  دعوت از کارشناس و برگزاری کارگاه طب سنتی کرد.

در این کارگاه که با استقبال اعضا رو برو شد، سید مرتضی لاجوردی مدرس طب سنتی در زمینه های این طب و انواع چاکراها، گیاه درمانی ، عطر درمانی، و اصلاح مزاج از طریق تغذیه و .. مباحث مختلفی را مطرح کرده و در جلسه مقدماتی به انواع مزاج ها و پیشگیری از بیماری ها به روش شناخت مزاج و تغذیه مناسب پرداختند.

گفتنی است؛ با توجه به استقبال اعضای کانون جوانان به همت معاونت امور جوانان به زودی دوره آموزشی مقدماتی طب سنتی در مرکز امور جوانان تشکیل و شرکت در این کلاسها برای عموم آزاد است و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی