مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد:

استقبال بیش از 6 هزار نفر از طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان در قم

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گفت: اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان جاری با استقبال خوب جوانان قمی روبرو شده است و تنها در دو ماه اول اجرای این طرح در استان، بیش از 6 هزار نفر از برنامه های اوقات فراغت مرکز امور جوانان بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به این که نقش ویژه اوقات فراغت در رشد و بالندگی افراد جامعه به خصوص جوانان بر هیچ کس پوشیده نیست اظهار کرد: در این اوقات که بهترین فرصت برای افزایش آگاهی ها و ارتقا سطح دانش است، بر آن شدیم تا با محوریت آموزش و برنامه ریزی در مرکز امور جوانان هلال احمر، طرح تابستانی نشاط و امید را پربارتر از سال های گذشته اجرا کنیم.


وی با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت با استقبال خوب جوانان قمی روبرو شده است افزود: در همین راستا و همزمان با اجرای طرح تابستانی نشاط و امید در سراسر کشور با برگزاری دوره های آموزش های امدادی، فنی و حرفه ای، ورزشی، هنرهای دستی و تجسمی، کارگاه های مهارتی، اعتقادی و فعالیت های مختلف فرهنگی و بشردوستانه توانستیم ضمن توانمندسازی جوانان، اعضای جدیدی را با جمعیت هلال احمر آشنا کنیم.

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: در دو ماهه اول تابستان، 137 برنامه فراغتی با حضور 6435 از نفر از اعضای جوان به مرحله اجرا درآمده است که این برنامه ها شامل تشکیل 72 کلاس آموزشی در رشته های امداد، فنی و حرفه ای و هنرهای دستی و تجسمی با حضور 1200 نفر بوده است.

مصباحی خاطرنشان کرد: بیش از 20 کارگاه آموزشی در مباحث پاسخگویی به سوانح، امداد جاده و کوهستان، بهداشت در سوانح و بهداشت باروری و همچنین کارگاه های راه های مقابله با اعتیاد و خبرنگاری و آشنایی با آسیبهای شبکه مجازی و... با حضور 600 نفر در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شده است.

وی در ادامه از اجرای 11 طرح بشردوستانه و عام المنفعه با حضور بیش از 800 نفر از اعضاء در طرح غنی سازی اوقات فراغت خبر داد و افزود: این برنامه ها شامل اجرای (طرح حیات دوباره) و اردوهای جهاد رمضان و جمع آوری کمکهای مردمی با همکاری جوانان بوده است.

معاون امور جوانان از انجام 24 برنامه فرهنگی و اجتماعی با حضور بیش از 1600 نفر از اعضاء هلال احمر نام برد و یاد آور شد: این برنامه ها شامل برگزاری دهه ی اردوی نشاط و پویایی و مسابقات فرهنگی، و برگزاری جشنواره سلامت ”بانوان شهر بهشت " و تشکیل زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" و ... می باشد.


محمد مصباحی با اشاره به برگزاری 10 برنامه مناسبتی، مذهبی با حضور بیش از 2200 نفر از اعضاء ابراز کرد: شرکت در مراسم خطبه خوانی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، شرکت در برنامه ترتیل خوانی حرم و اقامه نماز جماعت همراه با آموزش احکام از جمله برنامه هایی است که به همت و همراهی جوانان در این ایام اجرا شده است.


گفتنی است؛ طرح غنی سازی اوقات فراغت از اول تیرماه همزمان با سراسر کشور در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی