مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها،
کمیته جذب و فراخوان عضویت در دانشگاه ها قم تشکیل شد
نخستین جلسه کمیته جذب و فراخوان عضویت ویژه کانونهای دانشجویی هلال احمر قم با هدف فراخوان و جذب دانشجویان جدید الورود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛به همت معاونت امور حوانان هلال احمر قم نخستین جلسه کمیته جذب و فراخوان عضویت ویژه کانونهای دانشجویی هلال احمر در دهه ی پایانی شهریور ماه با حضور دبیران و مسئولین جذب در شورای دانشجویی هلال احمر دانشگاه ها برگزار شد.

بر اساس این گزار ش؛ در این کمیته که به پیشنهاد کارشناس کانونهای دانشجویی هلال احمر قم تشکیل شده است اعضای قدیمی کانون های دانشجویی به استقبال دانشجویان جدید الورود می روند.

با توجه به آغاز سال تحصیلی در دانشگاهای تابع استان و حضور دانشجویان ورودی سال 94 و لزوم فراخوان عضویت و جذب اعضا جدید و معرفی کانونهای دانشجویی سراسر استان، به دانشجویان و با هدف هماهنگی و بررسی برنامه های پیشنهادی در فراخوان عضویت از جمله نیازها و امکانات مورد نیاز دانشگاه ها و همچنین برنامه ریزی های اجرای موفق این طرح کمیته جذب و فراخوان عضویت تشکیل شد.
گفتنی است، در این کمیته که تشکل آن مورد استقبال دبیران دانشگاه های قم قرار گرفت مقرر شد، دبیران کانون های دانشجویی به صورت مجزا با معاونت فرهنگی یا دانشجویی دانشگاه تابع جلسه ای با همین موضوع برگزار کرده و راهکارها ی همکاری فی مابین در این زمینه را بررسی کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی