مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم مطرح شد:
13 هزار نفر در دو ماه اول اوقات فراغت از خدمات جمعیت هلال احمر بهرمند شدند
در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که با حضور مدیر عامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همراه بود دکتر گلفشان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های جمعیت هلال احمر قم از بهرمندی 13 هزار نفر در دو ماه اول اوقات فراغت از خدمات جمعیت هلال احمر خبر داد.

ستاد ساماندهی امور جوانان استان در دومین جلسه خود که به ریاست استاندار قم و با حضور اکثر اعضا در سالن حضرت جواد(ع) استانداری قم به انجام رسید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان قم؛  براساس هماهنگی به عمل آمده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و معاونت فرهنگی و جوانان دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست سید مهدی صادقی استاندار و با حضور اکثر اعضاء در خصوص تدوین و تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت هفته ازدواج در سالن حضرت جواد(ع) استانداری قم به انجام رسید.

یکی ازعمده ترین اهداف برگزاری این جلسه با توجه به قرار گرفتن در هفته ازدواج، به منظور ارائه برنامه های هفته ازدواج کلیه دستگاه های عضو این ستاد به انجام رسید و مقرر گردید کلیه دستگاهها برنامه های هفته ازدواج خود رابراساس شیوه نامه ارسالی یا برنامه پیشنهادی خود درحوزه ازدواج؛ تا مهرماه 94 به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

از دیگر موارد مطرح شده در دومین ستاد ساماندهی امور جوانان می توان به برنامه های اوقات فراغت اشاره داشت که مقررگردید شهرداری در صورت امکان فضا وامکانات موجود خود را جهت غنی سازی اوقات فراغت وبرگزاری کلاسهای آموزشی برای متقاضیان در اختیار هلال احمر ؛بهزیستی ودستگاههای متقاضی قرار دهد.

 گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور مدیر عامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همراه بود دکتر گلفشان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های جمعیت هلال احمر قم از  بهرمندی 13 هزار نفر در دو ماه اول اوقات فراغت از خدمات جمعیت هلال احمر خبر داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی