مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم؛

جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی برگزار شد
با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، جلسه تبادل نظر و هماهنگی در موضوعات فرهنگی مرتبط با دانش اموزان در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان قم، با هدف بحث و بررسی و تبادل نظر به جهت هماهنگی های لازم در خصوص موضوعات فرهنگی تشکیل شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه محمد مصباحی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی انجام شده توسط کانون های دانش آموزی هلال احمر در سال تحصیلی گذشته، از برنامه های پیشنهادی و فعالیت های پیش بینی شده برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

در ادامه این جلسه، مسؤلین تشکل ها به نکات کلیدی در خصوص نحوه همکاری در سال تحصیلی95 - 94 و ارائه آمار کار درسال گذشته تحصیلی و برنامه های پیشنهادی پرداخت.

گفتنی است، در این جلسه،کارشناس جدید کانون دانش آموزی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر معرفی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی