مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

گروه تئاتر "پیشگامان عدالت" راه اندازی شد...

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ


با هدف افزایش فعالیت های فرهنگی کانون دانش آموزی در قم؛
گروه تئاتر "پیشگامان عدالت" راه اندازی شد
 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از راه اندازی گروه تئاتر پیشگامان عدالت ویژه ایام ماه محرم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی  از تشکیل گروه تئاتر "پیشگامان عدالت" با حضور اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر استان قم خبر داد و اظهار کرد: این گروه با هدف غنی سازی فعالیت های فرهنگی کانون های دانش آموزی و جذب نوجوانان فعال در عرصه فرهنگ هنر به هلال احمر تشکیل شده است.


وی با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های دانش آموزی در مباحث آموزش های امدادی و طرح ملی دادرس افزود : در همین راستا و به جهت تقویت برنامه های فرهنگی و مذهبی در بین اعضای کانون های دانش آموزی تصمیم به ایجاد بستری برای فعالیت دانش اموزان علاقمند به هنر تئاتر کردیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه تصریح: این برنامه با برگزاری تست انتخاب بازیگر ویژه نمایش در ماه محرم ، توسط گروه های هنری در زمینه تئاتر فعالیت خود را آغاز کرده است.

گفتنی است؛ پیش از این هم گروه سرود مهرورزان جوان معاونت امور جوانان استان قم در برنامه های کشوری و استانی با مناسبت های مختلف به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری می پرداخت.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی