مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اردوی دادرسان فعال قم برگزار شد...

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ
به همت معاونت امور جوانان استان قم؛
 اردوی دادرسان فعال قم برگزار شد
همزمان با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و با هدف تشویق اعضای کانون های دانش آموزی(دادرس) اردوی یک روزه کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این اردو به همت معاونت امور جوانان و با مشارکت اعضا و با توجه به برگزاری برنامه های مختلف در طرح غنی سازی اوقات فراغت و به منظور تقدیر از اعضای تیم های دادرس در برنامه های این ایام تدارک دیده شده بود.

بر اساس این گزارش یکی دیگر از اهداف این اردو، ترغیب اعضای این کانون و ایجاد روحیه همدلی و امید در فضایی سالم و با نشاط  به جهت حضور فعالانه دادرسان در ادامه سال تحصیلی بود.
در این اردو که به مقصد شهر کاشان انجام شد، تعداد 30 نفر از اعضای فعال دادرس قم  از چشم اندازهای زیبا طبیعت شهر نیاسر و مناطق دیدنی شهر کاشان از جمله خانه های قدیمی بازدید کردند.

گفتنی است؛ حضور در بناهای تاریخی و فرهنگی شهر کاشان و آشنایی با مراسمات خاص این شهر مثل گلاب گیری و خواص گیاهان و عرقیات دارویی از دیگر فعالیت های این اردوی فرهنگی و تفریحی بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی