مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی "امیـر غدیر" ...

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

به همت معاونت امور جوانان قم و همزمان با دهه ولایت صورت می گیرد:

برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی "امیـر غدیر"

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی "امیر غدیر" با همکاری سازمان جوانان هلال احمر در دهه ی ولایت خبر داد: 

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قم :محمد مصباحی از برگزاری مسابقه فرهنگی کتابخوانی با همکاری سازمان جوانان هلال احمر با همکاری و حوزه نمایندگی ولی فقیه خبر داد و اظهار کرد: عموم مردم در سراسر کشور می توانند با دریافت سوالات از طریق مراجعه به سایت مدار آبی  madare-abi.blog.ir  پس از دریافت و مطالعه فایل متنی کتاب چهارده قرن با غدیر نوشته محمدباقر انصاری زنجانی ، پاسخ سوالات را به صورت عدد پنج رقمی به سامانه پیامکی اعلام شده ارسال کنند.


وی افزود : مسابقه کتابخانی "امیر غدیر" که با محوریت ایام دهه ولایت و مباحث مرتبط با عید بزرگ غدیر طراحی شده با همکاری سازمان جوانان هلال احمر و حوزه نمایندگی ولی فقیه شده و عموم علاقمندان می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در پایان با بیان اینکه هدف ار برگرازی این مسابقات افزایش سطح آگاهی عمومی مردم درباره واقعه بزرگ غدیر است تصریح کرد: اسامی افرادی که به تمام سوالات پاسخ صحیح بدهند در قرعه کشی شرکت داده می‌شود و به منتخبین جوایزی از سوی معاونت امور جوانان با همکاری نمایندگی ولی فقیه استان  استان قم اهدا می شود.

نظرات  (۲)

باسلام
برندگان را اعلام نمی کنید ؟؟

باتشکر
سلام 
الان 12 آبان است ولی از برنده ها خبری نیست ؟
پاسخ:
سلام
با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در اولین فرصت نتایج اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی