مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس انجام شد
عطرافشانی مزار شهدا توسط پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم
جمعی از جوانان و پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در مزار شهدای علی بن جعفر(ع) با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، مدیر عامل و جمعی از معاونین، مدیران، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم پیش از ظهر امروز با حضور در مزار شهدای علی بن جعفر(ع) ضمن عطرافشانی قبور پاک شهدا، با آرمان‌های امام راحل و شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.
دکتر محمد گل‌فشان در این مراسم با اشاره به اینکه مزار شهدا، جای بسیار مقدسی است، بیان کرد: بدن‌های دلاورمردانی در این آرامگاه به خاک سپرده شده که مردانه جانشان را در کف دست گذاشته و برای دفاع از خاک و ناموس این کشور خون خودشان را نثار انقلاب کردند.
وی ادامه داد: خیلی از شهدای که در گلزار شهدا به خاک سپرده شده‌اند از دوستان و همکلاسی‌های ما بودند که خداوند توفیق شهادت به آنان داد و جمع زیادی نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه روحیه ایثارگری اعضای هلال احمر در حدی است که اگر جنگی اتفاق بیوفتد شاید جزء اولین ها باشند که برای دفاع از این کشور به پا برخواهند خواست، بیان کرد: شهدای امدادگر دفاع مقدس جزء شهدایی هستند که ما نتوانسته‌ایم تا کنون حقشان را ادا کنیم.
گل‌فشان با تاکید بر اینکه موضوع امداد در جبهه، تا کنون گمنام مانده است، ابراز کرد: یاد همه شهدا به ویژه شهدای امدادگر را در این ایام گرامی‌ می‌داریم و امیدواریم خداوند توفیق بدهد بتوانیم ادامه دهنده راه مقدس آنها باشیم و بتوانیم احترام خانواده‌های شهدا و جانبازان را به عنوان یک فریضه واجب انجام دهیم.
وی گفت: تکریم و احترام انسان‌ها از اصول بنیادین دین مبین اسلام است و امید داریم نه تنها در هفته دفاع مقدس و در مناسبت‌های خاص، بلکه در طول سال به یاد خانواده‌های شهدا باشیم و به دیدار پدر و مادران پیری که فرزندانشان را در راه انقلاب فدا کرده‌اند برویم و انجام وظیفه کنیم.
خاطره گویی جناب سرهنگ مرتاضی ،یکی از یادگاران دفاع مقدس و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این برنامه معنوی بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی