مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی در قم صورت گرفت:

تقدیر غنچه های هلال احمر از خادمان امنیت جامعه

اعضای کانون غنچه های هلال احمر استان قم در دیدار با فرمانده ی نیروی انتظامی استان قم و جمعی از پرسنل ناجا هفته نیروی انتظامی را با اهدا شاخه های گل به آنها تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر از پیش دبستانی ملائک قم همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی از فرماندهی و پرسنل این نیرو با اهدا شاخه های گل تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش، اعضای کانون غنچه های هلال احمر در آغازین دقایق روز اول هفته نیروی انتظامی با حضور در سازمان انتقال خون استان از سردار مجتبایی و پرسنل نیروی انتظامی که به جهت اهدا خون آمده بودند با اهدا گل تقدیر کردند.

همچنین غنچه های هلال احمر با اجرای همخوانی سرود "پلیس مهربان" این روز را به این خادمان امنیت جامعه تبریک گفته و در پایان نیز فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اهدا بسته های فرهنگی به رسم یادبود از حضور غنچه های هلال تقدیر کرده و برای آنها در ترویج فرهنگ پلیس یاوری کودکان آرزوی موفقیت کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی