مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


به مناسب هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:
دیدار پرسنل و جمعی از جوانان قم با فرمانده نیروی انتظامی استان قم
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم به همراه جمعی از معاونین به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار مجتبایی دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر گل‌فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم به همراه جمعی از مدیران و اعضای جوانان به مناسبت هفته نیروی انتظامی به دیدار سردار مجتبایی رفته و از خدمات نیروی انتظامی استان قم در ایجاد نظمٰ امنیت و آرامش در شهر تقدیر کردند.
سردار مجتبایی در این دیدار این‌گونه بازدید‌ها را در جهت همدلی و صمیمت بین ارگان‌های مختلف عنوان کرد و اظهار کرد: با وجود دکتر گل‌فشان در راس مجموعه هلال احمر استان، شاهد فعالیت‌های گسترده، با ارزش و تعامل مثال زدنی این نهاد در سطح استان هستیم که مجموعه اقدامات وی و همکاران توانمندشان تراز هلال احمر را از تراز استانی بالاتر برده است.
وی ادامه داد: ارتباط هلال احمر با دستگاه‌های امدادی، امنیتی و انتظامی بیشتر از دستگاه‌های دیگر استانی است و این باعث شده است که پلیس در ماموریت‌های محوله فعال‌تر عمل کرده و در شرایط بهتری عمل کند که ما قدردان این تعامل و همکاری هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه هر سازمانی دارای ماموریت‌ها و امکاناتی است، بیان کرد: هنگامی که امکانات، توانمندی‌ها و امتیازات مجموعه‌های مختلف در کنار هم قرار می‌گیرد باعث هم افزایی شده که در نهایت باعث آرامش، آسایش و امنیت بهتر مردم می‌شود و اثر چند برابری را به همراه دارد.
سردار مجتبایی افزود: حس هم‌افزایی در مجموعه هلال احمر وجود دارد و ما نیز در مجموعه نیروی انتظامی با سازمان‌ها، دستگاه‌ها و بخش‌های مردمی وارد مذاکره و تعامل می شویم تا توانمان را بیش از پیش کنیم تا بتوانیم خدمت بهتری به مردم ارائه دهیم.
دکتر گلٰفشان نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه خطیر نیروی انتظامی و تاکید رهبری بر اهمیت و کارآمد بودن آن، ابراز کرد: نیروی انتظامی در بین مردم جایگاه خوبی دارد. امنیت و آرامش مردم در جامعه بر دوش نیروی انتظامی است که جای تقدیر دارد.
وی با تاکید بر اینکه ایران با آرامش ترین کشور دنیا است گفت: این آرامش را مدیون تلاش نیروی انتظامی هستیم و از زحمات نیروهای توانمند این مجموعه قدردانی و تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی