مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

طرح «دست‌های مهربان» در قم اجرا شد ...

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر؛ طرح «دست‌های مهربان» در قم اجرا شد

همزمان با سراسر کشور طرح «دست‌های مهربان» در هفته ملی کودک با حضور مدیرعامل و جمعی از غنچه های هلال احمر در فضایی سرشار از مهربانی و لبخندهای کودکانه اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر از اجرای همزمان  طرح ملی «دست‌های مهربان»در تمام مراکز پیش دبستانی استان قم خبر داد و اظهار کرد: در این طرح کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان بی‌بضاعت و کم برخوردار در مناطق محروم هدیه می‌دهند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف جمعیت هلال احمر استان از آغاز هفته ملی کودک تا کنون، تصریح کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «لبخندهای رنگی» در حمایت از کودک مهاجر سوری غرق شده و اجرای طرح «دست‌های مهربان» که در راستای آن کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان بی‌بضاعت هدیه می‌دهند و برگزاری جشن بادبادک ها و جنگ های شادی در این هفته از برنامه های اجرا شده غنچه های هلال احمر است.

دکتر گلفشان در ادامه افزود: برگزاری مانور زلزله در مهدهای کودک‌، بازدید مهدهای کودک‌ از موزه تاریخ طبیعی به صورت رایگان و بازدید از ادارات برای آشنایی کودکان با مشاغل و دیدار با سالمندان و حضور در جشن کودکان مبتلا به بیماری های خاص از اقدامات دیگر جمعیت هلال احمر در هفته کودک است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی