مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

 

با همکاری اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم؛
طرح غربالگری دیابت به صورت رایگان در دانشگاه ها اجرا شد
معاون امور جوانان از همکاری جوانان هلال احمر قم با معاونت درمان و توانبخشی در اجرای طرح غربالگری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اجرای طرح‌های غربالگری در استان قم اظهار کرد: طرح غربالگری با همکاری معاونت درمان و توانبخشی و دانشجویان هلال احمر در حال اجرا می باشد.


وی با اعلام اینکه این طرح‌ها به صورت رایگان اجرا می شود افزود: طرح‌های غربالگری تا پایان مهرماه جاری برای عموم شهروندان استان قم و دانشجویان قابل انجام است و در طرح غربالگری بیماران دیابتی، تست قندخون و خدمات آزمایشگاهی، روانشناختی، مامایی، گفتاردرمانی، کاردرمانی ویزیت مراجعه‌کنندگان به صورت رایگان است و آزمایش با 50 درصد تخفیف خواهد بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به و برپایی چادر فراخوان عضویت دانشجویان جدید الورود  توسط اعضای کانون دانشجویی  دانشگاه پیام نور تصریح کرد: در این برنامه علاوه بر فراخوان و جذب، از اعضای  دانشجوی پرستاری دانشگاه آزاد عضو کانون هلال احمر دعوت شد  تا با همکاری معاونت توانبخشی  به تست غربالگری دیابت و معاینه رایگان بپردازد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی