مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با 14 مهرماه روز جهانی دامپزشکی در قم؛
کارگاه آموزشی آشنایی کودکان با نگهداری حیوانات اهلی برگزار شد
با هدف نهادینه کردن جایگاه علم دامپزشکی و نقش موثر وجود حیوانات در تغذیه و آشنایی کودکان با بهداشت عمومی و ارتقای سلامت انسان و دام، کارگاهی با رویکرد آموزشی ویژه اعضای کانون غنچه های هلال احمر استان قم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛با همکاری معاونت امور جوانان و به همت مدیر پیش دبستانی ملائک قم به مناسبت روز دامپزشکی و با هدف افزایش آگاهی کودکان در زمینه بهداشت و سلامت انسان و دام و شیوه های نگهداری حیوانات، کارگاه آموزشی ویژه اعضای کانون غنچه های هلال احمر با حضور کارشناس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه که با زبان کودکانه و به جهت آشنایی غنچه های هلال احمر با مسئولیت و کار دامپزشکان و همچنین نحوه نگهداری دام و شناخت بیماریهای حیوانات اهلی، و نحوه ی رفتار با آنها برگزار شد، تعداد 20 نفر از اعضای کانون غنچه ها حضور داشتند.


در ادامه این کلاس آموزشی، اعضای کانون غنچه های هلال احمر با توجه به آموزش ها ارائه شده و آشنایی با اهمیت وجود حیوانات در امر تغذیه و زندگی انسان های با راهنمایی مربیان پیش دبستانی، نقاشی هایی با طرحهای حیوانات طراحی و رنگ آمیزی کردند.


 گفتنی است، 14 مهرماه هر سال روز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی