مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از دادرس نایب قهرمان آسیا تقدیر کرد
در مراسمی با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در مرکز امور جوانان برگزار شد از دادرس قمی دارنده مدال نقره تیراندازی مسابقات قهرمانی آسیا تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر؛ در این مراسم که سیده رویا صبح خیز به همراه مادرش حضور داشتند، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تقدیر از کسب این مدال توسط یک عضو دادرس فعال جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: کسب این مدال نه تنها برای ما بلکه جامعه ی ورزشی استان قم افتخاری شایسته است.

وی با آرزوی موفقیت برای این نوجوان در ادامه راه ورزش قهرمانی افزود: کسب این مدال آغاز راه است و از این به بعد مسئولیت شما به عنوان یک الگوی موفق نسبت به گذشته چه در ادامه رشته ورزشی تیراندازی و چه در حضور فعالانه در برنامه های بشردوستانه بیش از گذشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با ارزشمند خواندن حضور بانوان مسلمان با پوشش اسلامی در میادین بین المللی تصریح کرد: این حرکت می تواند نقش بسیار مهمی در انتشار دین اسلام ایفا کند و حضور ورزشکاران نجیب در مسابقات فرا ملی می تواند الگوی مناسبی در تاکید براهمیت دین به ورزش و سلامت بانوان مسلمان باشد.

در ادامه این مراسم سیده رویا صبح خیز با بیان اینکه بزرگ‌ترین پاداش برای من، کسب مدالی بود که موجب اهتزاز پرچم کشورمان در هند شد از مسولین هلال احمر استان قم تشکر کرد و گفت: این مدال را مرهون توجه جمعیت هلال احمر به فعالیت های جوانان هستم، و امیدوارم بتوانم با کسب این مدال بخشی از دینم را به جوانان استان ادا کنم.

وی با بیان اینکه شروع کار و علاقه من نسبت به این رشته ورزشی از تشکیل کلاس های آموزشی مقدماتی تیراندازی هلال احمر در قم بود اظهار کرد: رشته تیراندازی رشته مورد علاقه من است اما حضور من در این رشته کاملا اتفاقی بود و دو سال پیش زمانی که در هلال احمر قم به عنوان سرتیم تیم های امدادی دادرس فعالیت می کردم ، هلال احمر یک دوره کلاس تیراندازی مقدماتی برگزار کرد و من با حضور در آن کلاس علاقمند شدم این رشته را ادامه بدهم.

در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایایی از دادرس فعال قمی تقدیر شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی