مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

هنرمندی که ورزشکار شد

سیده رویا صبح خیز عضو تیم‌های دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) است، او امسال در اولین حضور بین المللی خود در مسابقات آسیایی موفق به کسب نشان نقره بازی‌های آسیایی رشته تیراندازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر؛ صبح خیز که از خانواده شهدا است با افتخار می‌گوید: با توجه به اینکه اولین مدال بین اللملی‌ام را در هفته دفاع مقدس کسب کردم، دوست دارم مدالم را به همه شهدا خصوصا ۱۷۵ شهید غواص و دایی شهیدم هدیه کنم که با وجود رشادت‌های آن‌ها بوده، من هم اکنون می‌توانم در کمال آرامش به ورزش مورد علاقه‌ام بپردازم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

این تیرانداز نوجوان که موفق شد با اختلافی میلی متری تیرانداز هندی را مغلوب کند وعنوان نایب قهرمانی آسیا را به دست آورد و تنها دارنده مدال این رشته در استان قم است، در خصوص فعالیت در جمعیت هلال احمر می گوید: در زمان حضورم در تیم ملی و افزایش تمریناتم تا مسابقات قهرمانی آسیا فرصت کمی برای حضور در هلال احمر پیش می‌آمد، اما قطعا با کم شدن فشار تمرینات و حضور بیشتر در قم، تلاش می‌کنم در برنامه‌های عام المنفعه هلال احمر بیشتر حاضر شوم.

وی افزود: در آینده نزدیک رقابت‌های کسب سهمیه المپیک دومین فرصت بین‌المللی است که باید در آن حضور پیدا کنم و همه هدفم این است با کسب مدال طلا علاوه بر اهتزار پرچم کشورم آن مدال را به آستان حضرت معصومه (س) تقدیم کنم.

وی که مشوق اصلی خود را مادرش می‌داند می‌گوید: گاهی اوقات که از تمرین و مسابقه خسته و ناامید می‌شدم او مرا به ادامه کار ترغیب و تشویق کرده است و من همیشه مدیون زحماتش هستم و امیدوارم بتوانم روزی تمام تلاش‌هایش را جبران کنم.

رویا هم اکنون در لیگ بر‌تر تیراندازی عضو تیم پاس قوامین تهران است و از اینکه با دوستانی هلال احمری در تیم ملی در حال رقابت است ابراز خرسندی کرده و می‌گوید: بدون شک حضور در لیگ بر‌تر با حضور تیراندازانی چون خانم‌ها خدمتی، احمدی و چند چهره نامدار دیگر کار آسانی نیست اما فرصت بسیار خوبی برای کسب تجربه و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر است.

هنرمندی که ورزشکار شد

سیده رویا صبح خیز به جز ورزش تیر اندازی از نوجوانان فعال و موفق در عرصه هنر نقاشی هم هست. او از کسب مقام‌های بین الملی و کشوری خود در این رشته هنری می‌گوید: در بسیاری از رقابت‌های استانی و کشوری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردم.

برگزیده شدن در مسابقه طراحی تمبر یادبود روزجهانی پست در کره جنوبی، حضور در جشنواره بهداشت جهانی در مصر و کسب رتبه چهارم، کسب رتبه سوم جشنواره صلح و دوستی در آمریکا و کسب رتبه نخست جشنواره بین المللی آب تهران بخشی از افتخارات این دادرس و ورزشکار هلال احمری در عرصه هنر نقاشی است.

لازم به ذکر است عمده آثار طراحی شده توسط این عضو نوجوان در زمینه صلح و بشردوستی و حفظ محیط زیست است.


گفتگو :صبیه خلج

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی