مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

تقسیم دوستی و مهر با غنچه هایی پژمرده ...

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

به مناسبت هفته ملی کودک در قم صورت گرفت: تقسیم دوستی و مهر با غنچه هایی پژمرده

در روز جهانی کودک غنچه های هلا احمر قم با حضور در جمع کودکان بیمار و اجرای نمایش؛ مسابقه نقاشی و بازیهای گروهی، و سرود در کنار خانواده های آنها کرامت انسانی را پاس داشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با آغاز هفته کودک شور و شوق و جشن و شادی در مراکز پیش دبستانی قم با اجرای برنامه های جذاب و متنوع افزایش یافت

بر اساس این گزارش،با توجه به برگزاری جشن های مختلفی در تمام یمراکز پیش دبستانی استان قم به مناسبت هفت ملی کودک تعدادی از غنچه های هلال احمر استان قـــم همزمان با روز جهانی کودک، جشن این روز را در کنار کودکان بیماری که مبتلا به بیماری ایدز (HIV) برگزار کردند.

 در این جشن که با حضور 40 نفر از غنچه های هلال احمر و  کودکان بیمار و همراه خانواده هایشان در مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری برگزار شد غنچه های پژمرده در کنار غنچه های هلال با همخوانی و سرود و نمایش روز خاطره انگیزی را سپری کردند.

در پایان این مراسم غنچه های هلال احمر با برگزاری مراسم دعا و نیایش برای سلامتی همه کودکان بیمار شادی و امید را به آنها آرزو کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی