مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
در حمایت از امنیت و شادی کودکان جهان در قم صورت گرفت؛
غنچه های هلال احمر "لبخند های رنگی" را به تصویر کشیدند
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از برگزار ی مسابقه نقاشی "لبخند های رنگی" در حمایت از امنیت و شادی کودکان، همزمان با جشن های هفته ملی کودک در مراکز پیش دبستانی ویژه غنچه های هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع هفته ملی کودک از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان "لبخندهای رنگی" در مهدکودک های تحت پوشش هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به هدف حمایت از شادی و سلامت و امنیت کودکان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این مسابقه مهد کودک های آل یاسین و حسنا، ملایک، نورا و کلبه شادی و نابغه های کوچولو و رضوان ، ریحانه بهشتی و غزل قم با ما همکاری داشتند افزود: از آنجا که کودکان با سرشت پاکی که دارند می تواند معصومیت و مظلومیت را به بهترین شکل به تصویر بکشند از غنچه های هلال احمر خواسته شد در حمایت از"ایلان" کودک مهاجر غرق شده سوری، در مسابقه  نقاشی  شرکت کنند.

 معاون امور جوانان هلال احمر قم ضمن تقدیر از استقبال غنچه های هلال با حضور پر رنگ این مسابقه تصریح کرد: هفته کودک زمان مناسبی برای به تصویر کشیدن باورهای بشردوستانه ی کودکان است و امیدواریم با برگزاری این مسابقه ها بتوانیم فرهنگ کمک به همنوعان و خدمت داوطلبانه و عام المنفعه را در بین نسل نوپای هلال احمر نهادینه کرده و به آیندگان منتقل کنیم.

 گفتنی است؛ در پایان هفته کودک با اهدا جوایزی از قبیل پازل و کتاب و بسته های فرهنگی از غنچه های برگزیده در این مسابقه تقدیر خواهد شد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی