مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با هدف آموزش و آگاهی نونهالان در هفته کودک؛ مانور نمادین کانون غنچه های هلال قم برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کلاس آموزش امدادی و مانور نمادین ویژه اعضای کانون غنچه های هلال در هفته کودک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر؛ محمد مصباحی از برگزاری کلاس آموزش امدادی و مانور نمادین ویژه اعضای کانون غنچه های هلال در مراکز پیش دبستانی خبر داد اظهار کرد:با توجه به وجود مخاطرات غیر قابل پیش بینی و لزوم فراگیری علوم امدادی در تمام سنین، این کلاس با هدف آشنایی کودکان و آموزش استفاده از وسایل ساده امدادی و اطفاء حریق در شرایط بحرانی، در هفته کودک برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مانورهای نمادین تیم های امدادی کانون غنچه ها، آموزش ها را به زبان کودکانه فرا گرفته و عملا به اجرا در آوردند تصریح کرد: هدف از برگزاری این مانورها برای کودکان این است که آنها ضمن یادگیری مباحث امدادی متناسب با سنشان در مواجهه با خطرات و بحرانهای احتمالی بتوانند جان خود و دیگران حفظ کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در ادامه افزود: در این مانورها که به همت اکثر مراکز پیش دبستانی قم در هفته کودک برگزار شد، غنچه های هلال طبق آموزش هایی که فراگرفته بودند به صورت نمادین اقدام به مهار آتش و کمک رسانی به هم سالان خود کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی