مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

رنگ و بوی ماه محرم در هلال احمر قم پیچید...

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ق.ظ


جوانان هلال احمر به پیشواز ماه محرم  رفتند، از سیاه پوشی مرکز امور جوانان قم تا حضور غنچه های هلال احمر در مراسم گرامیداشت کودکان کربلا.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری که همه ساله بر شکوه و جلال آن افزوده می شود، حال و هوای جوانان هیات حضرت علی اکبر (علیه السلام) هلال احمر قم نیز رنگ و بوی محرم گرفته و مرکز امور جوانان به عنوان پایگاه اصلی این عزاداری ها، همچون سنوات پیش در آغاز مراسم های ماه محرم با و سیاه پوشی آماده برپایی خیمه‌ها عزا شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که هرسال توسط اعضای کانون های جوانان در استقبال ماه محرم و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا و 72 تن از یاران باوفایش انجام میشود جمعی از جوانان در مراکز و جوانان اقدام به افراشتن پرچم های سیاه کردند.

گفتنی است؛ امسال در اقدامی خودجوش مدیران مراکز پیش دبستانی قم با همکاری جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر با هدف ترویج فرهنگ حسینی در میان کودکان، اقدام به سیاه پوشی و حضور در برگزاری مراسم اقامه عزا و گرامیداشت کودکان کربلا کردند.

در این مراسم که در امامزاده ابراهیم ع شهر قم و با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد غنچه های هلال احمر پس از زیارت  ضمن حضور در مراسم عزاداری با اجرای نوحه خوانی کودکانه به استقبال ایام عزای اهلبیت (سلام الله علیها) رفتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی