مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

آشتی غنچه های هلال احمر با غذای سالم...

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

همزمان با هفته جهانی غذا در قم صورت گرفت؛

آشتی غنچه های هلال احمر با غذای سالم

در طرح ابتکار "آشتی با غذای سالم" مربیان مهد کودک ها با آموزش های خود ضمن آشنایی غنچه های هلال با محصولات غذایی سالم، کودکان را به تغدیه با غذا های سالم تهیه شده توسط خانواده های ترغیب کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با توجه به اهمیت امر تغذیه در رشد و سلامت افراد، خصوصا کودکانی که در سنین شکوفایی جسمی قرار دارند همرمان با آغاز هفته جهانی غذا در مراکز پیش دبستانی کلبه ی شادی و ملائک استان قم طرح ابتکاری "آشتی با غذای سالم" با حضور غنچه های هلال احمر اجرا شد.

بر اساس این گزارش؛ غنچه های هلال احمر که در اجرای این طرح که با آغاز هفته تربیت بدنی مقارن شد با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و حفظ سلامتی  به صورت جمعی در بوستان های نزدیک مراکزپیش دبستانی اقدام به ورزش دسته جمعی کرده  و پس از انجام حرکات ورزشی و پیاده روی در طرح "آشتی با غذای سالم" شرکت کردند.

مسول کانون غنچه های هلال احمر قم هدف از اجرای طرح "آشتی با غذای سالم" را تشویق کودکان به استفاده از مواد غذایی خانگی بیان کرد و افزود: روش آموزش عملی با حضور کودکان باعث می شود تا مسائل مهمی همچون تغدیه سالم و ورزش در ذهن آن ها نهادینه شود.


گفتنی است؛ امسال شعار "ایمنی غذا؛ از مزرعه تا سفره" برای روز جهانی بهداشت از سوی سازمان جهانی بهداشت انتخاب شده است. هفته غذای سالم از 21 مهرماه آغاز شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی