مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


تفاهم‌نامه همکاری بین هلال‌احمر و بهزیستی استان قم امضا شد
تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان قم با اداره کل بهزیستی با هدف گسترش آموزش‌های امدادی و تلاش جهت آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و نیکوکاری امضا شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، با توجه به بروز حوادث و بلایا و سوانح در کشور و قرار داشتن ایران در مجموعه ده کشور حادثه‌خیز جهان و لزوم توجه جدی و زیربنایی به آموزش‌های بشردوستانه، امدادی و اقدامات پیشگیرانه در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و تلفات ناشی از آن که به خانواده‌ها وارد می‌شود و به ویژه کودکان که بیشترین قربانیان حوادث به شمار می‌آیند، توافق‌نامه همکاری فی‌مابین جمعیت هلال‌احمر و اداره کل بهزیستی استان قم منعقد می‌گردد.
این تفاهم نامه با اهدافی همچون آموزش فعالیت‌های امداد و نجات به مدیران، مربیان و کودکان مهدهای تحت پوشش و مراکز نگهداری از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست طرح کانون غنچه‌های هلال‌احمر در استان، تلاش جهت آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و نیکوکاری و خدمات بشردوستانه در بین کودکان و افزایش آگاهی عمومی و آموزش همگانی اولیاء، مربیان و کودکان در زمینه فعالیت‌‌های امدادی و عام‌المنفعه به امضای مدیران دو مجموعه رسید.

برگزاری دوره‌های آموزشی امدادونجات ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک و مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست توسط مراجع ذیصلاح هلال‌احمر با ارائه گواهینامه‌های معتبر، تجهیز مهدهای کودک و مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست به اقلام مورد نیاز برای آموزش کمک‏های اولیه و ارائه تابلوی طرح غنچه‌های هلال‌احمر با لوگوی سازمان بهزیستی و جمعیت هلال‌احمر از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

بسترسازی مناسب برای اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون غنچه‌های هلال‌احمر در مهدهای کودک و مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست تحت پوشش اداره کل بهزیستی، هماهنگی لازم جهت همکاری و معرفی مربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست جهت برگزاری دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه توسط مربیان مورد تأئید جمعیت هلال‌احمر، صدور مجوز و هماهنگی با مدیران مهدهای کودک جهت نصب تابلوهای کانون غنچه‏های هلال‏احمر و درج امتیازی ویژه به مدیران مهدهای کودک تحت پوشش کانون غنچه‌های هلال‌احمر جهت ایجاد انگیزه برای ادامه کار مهدهای کودک در راستای این طرح از دیگر مواد این تفاهم نامه همکاری می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی