مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


به همت جوانان هلال احمر قم صورت گرفت: از اقامه عزا تا خدمت رسانی باشکوه جوانان در تاسوعا و عاشورای حسینی

جوانان قمی با حضور در مراسم عزاداری هیئت حضرت علی اکبر(ع) جوانان به‌عنوان خادمان نهضت حسینی، فعالیت در پایگاه درمانی صلواتی سید الشهدا (ع) و اقامه نماز ظهر عاشورا حضور شایسته‌ای را رقم زدند.

از مراسم عزاداری و دسته جوانان در هیئت حضرت علی اکبر(ع)

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از حضور پر شکوه و فعالانه جوانان هلال احمر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و افزود: از روز هشتم تا دهم محرم 94 جوانان پرتلاش به عنوان خادم نهضت حسینی ضمن برپایی مراسم عزاداری با خدمت در پایگاه درمانی صلواتی سیدالشهدا(ع) و تنظیم نماز ظهر عاشور حضور پرشوری را رقم زدند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم پرشکوه عزاداری و دسته هیئت حضرت علی اکبر(ع) جوانان هلال احمر قم در هشتم محرم طبق سنوات قبل تصریح کرد: در این روز جوانان عاشورایی با حضور در مراسم زیارت عاشورا و حرکت دسته عزاداری به سوی حرم مطهر بانوی کرامت و عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ارادت خود به اهلبیت(ع) ابراز کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه مراسم عزداری هیت رهروان حضرت علی اکبر(ع) خواهران نیز در همین روز با حضور بیش از 200 نفر از ارادتمندان اهلبیت(ع) در نمازخانه مرکز امور جوانان برگزار شد ابراز کرد: در این مراسم که با سخنرانی مسوول کانون طلاب در فضایل صبر حضرت رینب(س) بزرگ امدادگر کربلا همراه بود اعضاء در سوگ سرو و سالار شهیدان و 72 یار با وفایش به عزاداری پرداختند.

مصباحی با اشاره به برگزاری مراسم ها مختلف عزاداری و تعزیه ویژه اعضای کانون غنچه های هلال احمر در مراکز پیش دبستانی گفت: برگزاری مراسم عزاداری و دسته هیئت رهروان حضرت علی اصغر(ع) متشکل از اعضای کانون غنچه ها نیز در روز هشتم در مراسمی جداگانه در کتابخانه مرکز امور جوانان استان قم با حضور پر شور کودکان برگزار شد.




جوانان هلال احمر قم در تاسوعا و عاشورای حسینی خادمان پایگاه درمانی صلواتی سید الشهدا(ع)


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از حضور جوانان هلال احمر در درمانگاه صلواتی سید الشهدا(ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و اظهار کرد: این پایگاه 18 سال است به مظور خدمت رسانی و ویزیت رایگان عزاداران و بیماران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور پزشکان مجرب به صورت صلواتی پرپا می شود.

محمد مصباحی با بیان اینکه هر ساله تعدادی از جوانان هلال احمر به عنوان خادمان افتخاری در این دور روز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند افزود: این پایگاه درمانی در محل دبیرستان دین و دانش قم در سه طبقه به صورت رایگان  پذیرای عموم ‏مردم بود و امسال هم ‏ با حضور 80 پزشک و بیش از 50 نفر از خادمان حسینی که اکثریت آن را جوانان هلال احمر قم تشکیل می دادند به ارائه خدمات پرداخت.

وی در ادمه تصریح کرد: تعدادی  از جوانان هلال احمر در این درمانگاه به صورت افتخاری به عنوان منشی پزشکان خدمت رسانی میکنند، و جمعی دیگر از آنها ضمن گرفتن تست فشار خون و تزریقات، کلیه امور مرتبط با تدارک فضای درمانگاه و نظم و برپایی ایستگاه های فرهنگی همچون نقاشی کودکان و نمایشگاه و ... به عهده دارند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی