مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با مشارکت بیش از صد نفر از جوانان هلال احمر قم نماز ظهر عاشورا پرشکوه برگزار شد

معاون امور جوانان هلال احمر استان قم گفت: بیش از صد نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در تنظیم اقامه نماز ظهر عاشورا به همکاری با ستاد اقامه نماز استان پرداختند.

محمد مصباحی با اشاره به درخواست ستاد اقامه نماز استان از جمعیت هلال احمر نسبت به تامین نیرو به عنوان خادمان نماز ظهر عاشورا تصریح کرد: بیش از صد نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در تنظیم اقامه نماز ظهر عاشورا به همکاری با ستاد اقامه نماز استان پرداختند.

وی بیان کرد: این کار برای اولین بار در استان قم و با مشارکت بیش از صد نفر از جوانان دانش آموز، دانشجو، طلبه پسر و دختر جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، صورت گرفت.

دبیر اقامه نماز جمعیت هلال احمر استان قم افزود: این کار در راستای اشاعه فرهنگ اقامه نماز صورت گرفت و طی آن این افراد با پوشیدن حمایل خاص و رفتن میان مردم، ضمن توزیع مهر، تسبیح و سجاده، آنها را به سمت مکان های اقامه نماز راهنمایی کردند تا نماز ظهر عاشورا با نظم و ترتیب و شکوهی هر چه بیشتر برگزار شود.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی