مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




به همت اعضای کانون های دانشجویی در قم صورت گرفت؛

برپایی چادر فراخوان عضویت و غربالگری سلامت در دانشگاه ها

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم؛ از ارائه خدمات سلامت شامل ویزیت پزشک رایگان، مشاوره تست فشار خون و غربالگری دیابت و فراخوان عضویت دانشجویان جدید الورود در دانشگاه های حضرت معصومه(س) و پردیس فارابی قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی ضمن اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به اهمیت آشنایی دانشجویان جدید با فعالیت های کانون های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ها، اعضای کانون های دانشجویی همچون سنوات گذشته اقدام به برگزاری برنامه های متنوع و ویژه ای در این زمینه کرده اند.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس های آموزشی، فراخوان عضویت و برپایی چادر سلامت شامل ویزیت پزشک رایگان، مشاوره تست فشار خون و غربالگری دیابت از برنامه های در حال اجرا در دانشگاه های پردیس فارابی و حضرت معصومه(س) قم است افزود: در آغاز فراخوان ریاست دانشگاه و معاون فرهنگی و دیگر مسولین دانشگاه با حضور در مکان اجرای طرح ضمن تقدیر از فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر حمایت خود را از اجرای چنین طرح هایی در ایام مختلف سال اعلام کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال حمر قم ضمن اشاره به استقبال دانشجویان از این طرح گفت: پیش از این طرح غربالگری با همکاری جوانان هلال احمر قم و معاونت درمان و توانبخشی استان در سطح استان و سایر دانشگاه ها برگزار شده بود.

گفتنی است؛ این طرح از تاریخ 4 آبان در دانشگاه ها یگردیس فارابی و حضرت معصومه(س) آغاز تا پایان  هفته ی جاری ادامه خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی