مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) در قم صورت گرفت؛

مراسم عزاداری غنچه های هلال احمر در جوار ضریح جدید حرم حضورت معصومه(س)

با هدف آشنایی کودکان با وقایع کربلا و عرض تسلیت به ساحت بانوی کرامت در روز شهادت امام سجاد(ع) جمعی از غنچه های هلال احمر پیش دبستانی اندیشه قم در جوار ضریح جدید حضرت معصومه(س) به عزاداری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، همزمان با ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) با هدف آشنایی کودکان با شخصیت و افکار حضرت امام حسین(ع) و 72 تن از یاران با وفایش مراسم عزاداری با شکوه غنچه های هلال احمر قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش بیش از 50 نفر از غنچه های هلال پیش دبستانی اندیشه قم با حضور در رواق ضریح جدید حرم مطهر کریمه اهلبیت(س) ضمن  عرض تسلیت به ساحت آن حضرت در برنامه ی عزاداری ویژه حرم شرکت کردند.

در ادامه این مراسم، اعضای کانون غنچه ها ضمن زیارت ضریح جدید، در رواق کودک حرم حضرت معصومه(س) حضور یافتند و با شرکت در مسابقه نقاشی از سوی مجریان رواق با اهدای بسته های فرهنگی و نذری بدرقه شدند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی