مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


در آستانه ی شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر؛
جلسه هماهنگی برنامه های هفته ی جوان در استان قم برگزار شد


در نشست هماهنگی و برنامه ریزی پرسنل حوزه جوانان قم و مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم برنامه های پیشنهادی شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان بررسی و تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با تبیین برنامه های پیشنهادی ویژه ی شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان به تشریح این طرح ها پرداخت و اظهار کرد: همزمان با 14 آبان ماه و آغاز شصت و هشتمین سال فعالیت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برنامه های متنوعی در تمام کانون های حوزه جوانان قم اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این هفته، اعضای جوان هلال احمر در مراسم خطبه خوانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و همایش معصومه شناسی حضور خواهند یافت افزود: به همین مناسبت جلسات مختلفی وِیژه جوانان با حضور استاندار، معاون سیاسی، نمایندگان مجلس، مدیرعامل و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه با هدف تجلیل از جوانان برتر استان قم برنامه ریزی شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه در فضاهای مجازی از خدمات جوانان در طول سال گذشته تصریح کرد: حضور مدیرعامل و نماینده ولی فقیه در شبکه اجتماعی ماه نو و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اعضای  شبکه ماه نو با حضور مدیران کشوری شبکه مجازی سازمان جوانان در استان قم از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته جوان در استان است.

مصباحی بیان کرد: حضور کارشناسان حوزه جوانان در مدارس با هدف معرفی سازمان جوانان هلال احمر به دانش  آموزان و حضور جوانان در نماز جمعه و برپایی چادر فراخوان عضویت و ایستگاه سلامت و برگزاری جلسه با کارشناسان آموزش و پرورش در دو حوزه سلامت و تربیت بدنی (فرهنگی،پرورشی) و برگزاری جلسه با معاونین فرهنگی دانشگاه ها و نشست مشترک جوانان با کانون نخبگان استان و برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اوقات فراغت به میزبانی جمعیت هلال احمر از جمله برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی فراخوان، خاص جوانان و رونمایی در سالروز تاسیس سازمان جوانان ابراز کرد: حضور معاون امورجوانان و دو جوان برتر عضو سازمان، در ویژه برنامه صبح تازه سیمای استانی نور و زیرنویس تبلیغاتی در شبکه سیمای استانی قم و ارسال پیامک تبریک مدیر عامل به اعضای جوان از فعالیت های تبلیغی این هفته در جمعیت هلال احمر استان قم می باشد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه در این هفته برنامه های مختلفی برای حضور پویای جوانان استان تدارک دیده شده است، خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی و جلوه گاه عاشورا، با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه و مسابقات ورزشی دارت، پینگ پنگ و همایش دوچرخه سواری و... با همکاری اداره کل ورزش و جوانان قم، محور دیگری از برنامه های هفته جوان است.

مصباحی با اشاره به امتیازات ویژه ای که در این هفته به جوانان تخصیص داده شده گفت: ارائه بن کارت ویژه تفریحات، پارک و سالن شنا و... به جوانان با تخفیف 10 تا 60 درصد و تخفیف کلاس های آموزشی طرح اوقات فراغت پاییزه، کتابخانه و بانک اطلاعات از دیگر برنامه های سالروز تاسیس سازمان جوانان است.

وی در ادامه با تشریح برنامه ویژه کانون غنچه ها در این هفته اظهار کرد: اهداء گل توسط غنچه ها به پرسنل حوزه جوانان، برپایی نمایشگاه نقاشی غنچه ها با موضوع فعالیت های هلال احمر در کانون پرورش فکری، اهداء اسباب بازی های جمع آوری شده طرح "دست های مهربان" به کودکان کم برخوردار حاشیه شهر و برگزاری دومین دوره ی اردوهای علمی کانون غنچه های هلال احمر و همزمان با آن اجرای برنامه های متنوع سرود و تئاتر و مسابقات، در پیش دبستانی های تحت پوشش هلال احمر حضور پررنگ اعضای کانون غنچه ها را در این هفته تکمیل خواهد کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اعلام برنامه های سایر کانون های قم در شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان ابراز کرد: اهدای خون توسط جوانان و برگزاری جلسه مجمع دبیران استانی و گردهمایی اعضاء کانون خواهران و اردوی فرهنگی و تفریحی شاه عبدالعظیم حسنی و تجدید میثاق با حضور در مرقد امام (ره)، برگزاری کارگاه آشنایی با نهضت صلیب سرخ در دانشگاه ها و برپایی چادر فراخوان، تست غربالگری، ایستگاه های صلواتی و تست سلامت، اردوی کانون دانشجویی و حضور جمعی از جوانان در مرکز اهداء سلول های بنیادی تهران از بخش های دیگر فعالیت های جوانان قمی در سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است.

گفتنی است؛ سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در 14 آبان 1326 با هدف جذب و سازماندهی و آموزش جوانان برای حضور موثر نسل نو در تصمیم سازی های جمعیت هلال احمر کشور تاسیس شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی