مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
در اتاق فکر مدیریت روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم مطرح شد
حوزه معاونت امور جوانان قم، خبرسازترین معاونت استان و کشور

ارتقای سطح خبرنویسی و خبررسانی به موقع از جمله مباحث ارائه شده در اتاق فکر مدیریت روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم بود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در جلسه اتاق فکر مدیریت روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم که با حضور رابطین خبری این جمعیت برگزار شد، ضرورت ها و اولویت های خبری این جمعیت بررسی و رابطین خبری، نقطه نظرات خود را در این خصوص مطرح کردند.
در این جلسه؛ مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، ارتقای خبرنویسی و خبررسانی و رفع موانع موجود در این حوزه را از اولویت های مدیریت روابط عمومی در این جمعیت خواند و افزود: انتظار می رود معاونین این جمعیت ضمن اهمیت دادن به امر خبر و خبرسانی به موقع، از مشغولیت رابطین خبری در سایر بخش‌های کاری کاسته و امر خبرنویسی و خبرسانی به موقع را تسهیل نمایند.
سید حسین میررضایی، با تشکر از رابطین خبری در معاونت های مختلف جمعیت استان قم، حوزه معاونت امور جوانان جمعیت استان قم را از خبرسازترین معاونت های این جمعیت خواند و تأکید کرد: این حوزه از خبرسازترین معاونت های جمعیت استان قم است که در سطح کشور نیز جایگاه ممتازی را دارد و انتظار می رود سایر معاونت ها نیز در این عرصه فعالیت‌های خود را ارتقائ دهند.
وی ادامه داد: در مدت اخیر، خبررسانی در حوزه معاونت امور داوطلبان این جمعیت نیز چشمگیر و روبه رشد بوده و این معاونت در امر خبرنویسی و خبررسانی پیشرفت چشمگیری داشته است.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، بر نحوه ی ارسال خبر در چارچوب استاندارد خبری تأکید و تصریح کرد: خبرهای ارسالی می بایست به شکل گزارش خبری و یا مصاحبه‌ با افراد مختلف ارسال شود تا برای مخاطب جذابیت داشته باشد.
گفتنی است؛ در پایان جلسه، مقرر شد ابلاغ رابطین خبری جدید در معاونت های جمعیت هلال احمر استان قم با امضای مدیر عامل این جمعیت صادر و تحویل آنان شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی