مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:
هلال احمر مطمئن ترین و قوی‌ترین تشکل مردم نهاد است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: هلال احمر مطمئن ترین و قوی‌ترین تشکل مردم نهاد است و کسانی که در آن فعالیت می‌کنند با شور، عشق و انگیزه می‌آیند و این انگیزه را باید حفظ و تقویت کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، در شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر جمعی از پرسنل و جوانان هلال احمر با حضور در استانداری قم با معاون سیاسی،امنیتی دیدار کردند.

 دکتر گل‌فشان در دیدار با مهندس احمد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به تشریح فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان قم پرداخت و اظهار کرد: مجموعه هلال احمر استان قم با توجه به اینکه استان ویژه و معین استان تهران است و در مناسبت‌های مختلف پذیرای خیل کثیری از زائران و مسافران می‌باشد.

وی ادامه داد: وجود برنامه‌های مختلف در طول سال از طرفی برای ما برکتی است که باعث می‌شود نیروهایمان دائماً آماده باشند و از سوی دیگر با عنایت به محدودیت‌های بودجه‌ای و کمبود اعتبارات مشکلات و محدودیت‌هایی را برای مجموعه ایجاد می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به حضور هفتگی شخصیت‌های سیاسی برجسته کشور و تردد آنها از اتوبان قم تهران، بیان کرد: این تردد‌ها نیاز به تمهیدات خاص دارد و می‌طلبد وزارت کشور به این موضوع اهمیت ویژه‌ای دهد و استان قم را ویژه‌تر از استان‌های دیگر ببیند.

مهندس جمالی در این دیدار با بیان اینکه هلال احمر مسئولیتی که برای خودش تعریف کرده خدمت‌رسانی به انسان‌ها است، اظهار کرد: خدمت به هلال احمر از بزرگترین عباداتی است که انسان می‌تواند برای خودش رقم بزند و من تبریک می‌گویم به کسانی که در این جایگاه مهم در حال خدمت هستند.

وی با اشاره به اینکه اعضای هلال احمر فرشته‌های نجات هستند، بیان کرد: فرشته‌های نجاتی که در شرایط بحرانی و در شرایطی که هر کس به فکر نجات جان و مال خودش است به فکر نجات بندگان خدا هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم ادامه داد: قم اثرات ملی و بین المللی دارد و از سوی دیگر نزدیکی آن به تهران که خطر بالقوه زلزله را دنبال می‌کند و تهدید‌هایی متوجه آن است و فاصه کوتاه شهر قم از یک طرف و بافت فکری و مذهبی مردم قم از سوی دیگر که احساس مسئولیت بیشتری به آنان می‌دهد ماموریت هلال احمر را سخت‌تر میکند.

 مهندس جمالی با تاکید بر اینکه باید حساسیت ماموریت هلال احمر قم که جزء استان‌های شاخص کشور است به صورت یک پروژه مستند سازی شود، گفت: برای پیگیری اعتبارات و رفع مشکلات نیاز است که این جایگاه به درستی به مسئولین ارشد دولت منتقل شود.

وی گفت: هلال احمر مطمئن ترین و قوی‌ترین تشکلات مردم نهاد است و کسانی که در آن فعالیت می‌کنند با شور، عشق و انگیزه می‌آیند و این انگیزه را باید حفظ و تقویت کرد.
گفتنی است در پایان این نشست مهندس جمالی به عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر استان قم درآمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی