مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به همت معاونت امور جوانان در قم صورت گرفت:

بازدید 500 غنچه عضو هلال احمر از موزه تاریخ طبیعی حیوانات

به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر، 500 نفر از اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم از موزه تاریخ طبیعی حیوانات و نمایشگاه نقاشی با موضوع «هلال سرخ من»که داخل موزه برپا شده بود بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر، 500 نفر از اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم از مهد کودک های شکوفه های بهار( جامعةالزهرا)، رؤیا، امیدزندگی، شایان، پویا، جوانه ها، مهر مادر، کیمیا، کوثر، شقایق، مانی و همچنین اعضای کانون فراگیر غنچه های هلال هلال احمر از موزه تاریخ طبیعی حیوانات و نمایشگاه نقاشی با موضوع «هلال سرخ من»که داخل موزه برپا شده بود بازدید کردند.

بر اساس این گزارش؛ در هفته گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان جوانان، معاون امور جوانان ضمن هماهنگی لازم با مدیریت موزه تاریخ طبیعی و همکاری مدیران مهدکودک های تحت پوشش غنچه های هلال احمر اقدام به برگزاری این بازدیدهای  علمی،آموزشی و تفریحی کرد.

گفتنی است؛ این بازدیدها، با هدف آموزش علمی و آشنایی کودکان با حیوانات و آبزیان و گیاهان حیات وحش، ویژگی ها و خصوصیات مناطق زندگی و نحوه تغذیه آنها برگزار شد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی