مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان در قم صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هم اندیشی کارشناسان حوزه پرورشی و سلامت آموزش و پرورش

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری جلسه هم اندیشی با کارشناسان دو حوزه پرورشی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، : محمد مصباحی  از برگزاری این جلسه با حضور کارشناسان مرکز امور جوانان هلال احمر و کارشناسان دو حوزه ی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، نواحی و بخش ها خبر داد و اظهار کرد: این هم اندیشی همزمان با  68  سالروز تاسیس سازمان جوانان و با هدف تشکیل تیم های دانش آموزی و اجرای هر چه بهتر طرح ملی دادرس در مدارس قم برگزار شد.


وی با اشاره یه اینکه هم  اکنون 134 مدرسه تحت پوشش فعالیت های هلال احمر قم قرار دارند افزود: در این برنامه در خصوص هماهنگی بیشتر بین معاونت امور جوانان هلال احمر و کارشناسان آموزش و پرورش، تبیین اهداف و برنامه های کانون های دانش آموزی در سطح کشور و استان برگزار شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: در این هم اندیشی مقرر شد این هم اندیشی ها به صورت جلسات جداگانه ویژه با هدف ارائه طرح های نو بحث و تبادل نظر کارشناسان در ایام دیگر سال ادامه یابد.


گفتنی است، کانون دانش آموزی یکی از کانون ها هفت گانه سازمان جوانان هلال احمر است و طرح ملی دادرس در این کانون با هدف تربیت دانش آموزان آماده در  روز های سخت اجرا می شود.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی