مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم، در مجمع دبیران کانون ها عنوان کرد:
سازمان جوانان دریچه ورود اعضا به جمعیت هلال احمر است
به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر مجمع دبیران استانی قم با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر و 40 نفر از دبیران و پرسنل حوزه ی جوانان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر مجمع دبیران استانی قم با حضور مدیر عامل جمعیت قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در آغاز این مجمع  40 نفر از دبیران کانون های هلال احمر استان قم در جلسه ی هم اندیشی ضمن ارائه گزارش فعالیت های کانون های خود طرح های پیشنهادی اعضای کانون ها مطبوع خود را مطرح کردند.

در این نشست هم اندیشی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم، ضمن اشاره به عناوین کسب شده جوانان قم در سطح استان و کشور به ارائه گزارشی مفصل از مجموعه فعالیت های انجام شده در حوزه جوانان قم در سال گذشته پرداخت.

در ادامه دکتر گل فشان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع جوانان اظهار کرد: از زمانی که بار این مسولیت بر دوش من قرار گرفته همواره تاکید به تشکیل جلسات اختصاصی با جوانان داشتم و از برگزاری نشست هایی با رویکرد تحول بر اساس تصمیم و طرح های جوانان استقبال می کنم.

وی با اشاره به وجود حوزه های مختلف کاری در مجموعه جمعیت هلال احمر ابراز کرد: این حوزه ها هر کدام در جایگاه خود اهمیت دارد و جوانان باید با فعالیت های هلال احمر در تمام حوزه ها آشنا شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه اعضا باید در حوزه جوانان همیشه شاداب باشند افزود: کانون دانشجویی
حوزه فرهیختگان و روشن فکران است و دانشجویان باید با فعالیت بیشتر در بین کانون ها، انگیزه حضور و مشارکت فعالانه را در جوانان دیگر ایجاد کنند.

 دگتر گل فشان با اشاره به اینکه کانون های طلاب و دانشجویی باید با هم تامل کنند تصریح کرد: در اجرای فعالیت های مشترک است که تاثیرات لازم دیده دیده خواهد شد.

وی با تاکید به ایجاد اتاق فکر مشترک کانون ها گفت: تشکیل این اتاق ها، امری لازم است و باید در این اتاق فکر، طرح های ابتکاری اعضا مطرح و مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت خروجی متناسب، مجموعه ای باشد که برای مطالب کلان جمعیت توسط جوانان راهکار ارائه شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با مورد توجه قرار دادن احیا طرح های ابتکاری گفت: وظیفه ی رهبری دبیران کانون ها باید در حوزه  فعالیت آنها و کانون های مرتبط مشخص و مشهود باشد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت و تلاش در سازمان جوانان؛ فعالیت های آینده و زندگی اجتماعی نسل جوان را پایه گذاری می کند افزود: جوان فعال اجتماعی با جوان غیر فعال، تفاوت های بسیاری در دیدگاه دارد و قطعا این وسعت دیدگاه جوان فعال اجتماعی باعث ارائه نظرات بهتری شده و در نهایت او برای جامعه مثمر ثمرتر است.

گل فشان با بیان اینکه جاذبه های ناشناخته جوانان باید کشف شود خاطر نشان کرد: روح بلند و اهمیت بیشتر به نوع دوستی در جوانان عضو هلال احمر برگرفته از آموزه های دینی است که نمونه ی آن را می توان در بخشش های اهل بیت(س) به وضوح دید. ایثار جوان دانشجو در طرح اهدای غذا به نیازمندان، نمونه ای از جاذبه های هلال احمر برای جوانان است.

وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های جوانان، آنها را به آمادگی برای هرگونه خدمتی به مردم فراخواند و با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در بخش های شهری استان قم فعال شده و اعضا باید سفیران جذب جوانان این بخش ها باشند تصریح کرد: سازمان جوانان دریچه ورودی به جمعیت هلال احمر است و جوانان پشتوانه عظیمی برای آینده ی سازمان دواطلبان و امداد هستند، آموزش های جوانان در این سازمان فرصت خدمت به کل جامعه را فراهم می کند.






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی