مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با 68 سالروز تاسیس سازمان جوانان در قم صورت گرفت؛

سنجش آمادگی امدادی غنچه های هلال احمر در مانور فرضی

همزمان با شصت و هشتمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر، 50 نفر از اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد کودک هدی قم در مانور فرضی زلزله شرکت کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر، 50 نفر از اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد کودک هدی  استان قم اقدام به برگزاری مانور زلزله در مهدکودک کردند.


بر اساس این گزارش؛ از آنجا که آموزش و آگاهی کودکان نقش مهمی در ایمنی آنها در زمان وقوع حوادث دارد پیش از اجرای مانور فرضی؛ مراحل اجرا طی سه روز با آموزش های مربیان و آگاه سازی اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم برنامه ریزی شده بود و در روز اجرا، پس از نواختن زنگ زلزله فرضی نونهالان بلافاصله در مکانهای امن پناهگیری کردند.


در ادامه اجرای مانور نمادین که با هدف آشنایی کودکان با شرایط بحرانی و روش های حفظ سلامتی و ایمنی در حوادث برگزار شد، اعضای کانون غنچه ها پس از اتمام زلزله، به کمک مصدومین فرضی رفته و  اقدام به انجام خدمات امدادی از قبیل پانسمان و بانداژ  مصدومین فرضی کردند.


گفتنی است؛ با توجه به اهمیت آمادگی عمومی، آموزش امداد و کمک های اولیه ویژه کودکان و برگزاری مانورهای نمادین در مناسبت های مختلف در طول سال از فعالیت های مهم در کانون غنچه های هلال احمر استان قم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی