مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مسابقه دارت ویژه اعضای کانون جوانان برگزار شد...

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ق.ظ
به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان؛
مسابقه دارت ویژه اعضای کانون جوانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم ،به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان مسابقه دارت ویژه اعضای کانون جوانان قم برگزار شد.

بنا بر این گزارش، با توجه به اینکه یکی از اهداف چهارگانه سازمان جوانان، حمایت از سلامت و زندگی انسان ها است، معاونت امور جوانان با همکاری اداره کل ورزش استان قم همزمان با شصت و هشتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان، با هدف ایجاد پویایی در بین اعضای جوان و ترویج فرهنگی سلامت، مسابقه ورزشی دارت را ویژه اعضای هلال احمر در واحد خواهران برگزار کرد.

در پایان این مسابقه که با حضور 30 نفر از اعضای هلال احمر در محوطه باز مرکز امور جوانان برگزار شد،  سه نفر از اعضای کانون جوانان به نام های نرگس جعفری، معصومه بهلولی و معصومه وفایی مقام های اول تا سوم در را کسب کردند که از سوی اداره کل ورزش استان قم جوایزی به نفرات برتر اهدا شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی