مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
در هم اندیشی معاونین فرهنگی دانشگاه ها قم مطرح شد:
 برنامه های سازمان جوانان در دانشگاه با پیوست فرهنگی اجرا می شود
هم اندیشی معاونین فرهنگی دانشگاه های قم با محوریت بهبود روند فعالیت های کانون های دانشجویی هلال احمر در مرکز امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر جلسه هم اندیشی با حضور معاونین فرهنگی دانشگاه های قم با  محوریت بهبود روند فعالیت های کانون های دانشجویی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در آغاز جلسه به تشریح فعالیت های مختلف سازمان جوانان پرداخت و ضمن معرفی کانون های هلال احمر نقش و رسالت مهم کانون های دانشجویی را تبیین کرد.

مصباحی با اشاره به اینکه سازمان جوانان با هدف فعالیت کانون های دانشجویی، با وزارت علوم تفاهم نامه همکاری دارد، ابراز کرد: آموزش امدادی دانشجویان و سازماندهی آنها به عنوان اعضای تیم های امدادی، فراخوان عضویت و اجرای فعالیت های عام المنفعه و فرهنگی از جمله موارد مهمی است که در کانون ها دانشجویی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متناسب با اوقات فراغت دانشجویان تصریح کرد: پس از فراخوان عضویت اعضای جدید توسط شورای اجرایی که به انتخاب خود دانشجویان به عنوان متولی فعالیت ها بین دانشگاه و هلال احمر هستند، تیم بندی و سازماندهی می شوند تا بتوانند در طرح های بشردوستانه و آموزشی مشارکت نمایند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با تاکید به اهمیت جذب دانشجویان برای اجرای فعالیت های فرهنگی و مذهبی در دانشگاه ها و کانون های دانشجویی بیان کرد: اکثر برنامه های سازمان جوانان با پیوست فرهنگی در تمام دانشگاه ها قابل اجرا است.

در ادامه ی این هم اندیشی کارشناسان و معاونین فرهنگی دانشگاه ها پیشنهادات و نقطه نظرات خود را برای همکاری بهتر دانشگاه ها با معاونت امور جوانان مطرح کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی