مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

غنچه های هلال احمر قم، با "دست های مهربان" شادمانی را تقسیم کردند

همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر به همت اعضای کانون غنچه های هلال احمر اسباب بازی های جمع آوری شده در طرح ملی "دست های مهربان" به کودکان بی بضاعت و حاشیه نشین شهر قم هدیه شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با اجرای مرحله نهایی طرح "دست های مهربان" و اهدا اسباب بازی های جمع آوری شده توسط غنچه های هلال احمر این طرح با موفقیت در قم به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، جمعی از غنچه های هلال احمر پیش دبستانی رویا با حضور در مرکز نگهداری کودکان بهزیستی و محله حلبی آباد و حاشیه روستای جمکران شهر قم اسباب بازی هایی که در هفته کودک جمع آوری شده بود را به کودکان کم برخوردار هدیه کردند.

هدف از اجرای این طرح که اعضای کانون غنچه ها را با اشتیاق در روزی بارانی به جمع کودکان حاشیه نشین و بی بضاعت شهر کشیده بود، آموزش عملی آموزه های بشردوستانه ی هلال احمر در بین کودکان به خصوص اعضای کانون های غنچه های هلال احمر بود.

گفتنی است، همزمان با هفته کودک در استان قم، همچون سراسر کشور طرح ملی دست های مهربان به اجرا در آمد و  بیش از هزار اسباب بازی و انواع تفریحات کودکانه با همکاری غنچه ها در مهد کودک های تحت پوشش هلال احمر قم برای اهدا به کودکان کم برخوردار جمع آوری شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی