مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مراسم عزاداری غنچه های هلال احمر قم در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) برگزار شد

همزمان با 5 ماه صفر و در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با هدف آشنایی کودکان با مصایب اهل بیت(ع) در مراکز پیش دبستانی تحت پوشش هلال احمر قم جمعی از غنچه های هلال احمر به عزاداری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، همزمان با ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) با هدف آشنایی کودکان با شخصیت دختر کوچک حضرت امام حسین(ع) جمعی از غنچه های هلال احمر مهد کودک شکوفه های بهشتی حوزه معصومیه و کیمیا ضمن برپایی مراسم عزاداری و قرآن خوانی و انجام فرایض معنوی و هدیه به آن حضرت، یاد این بانوی سه ساله را گرامی داشتند.

همچنین به همین مناسبت روز سه شنبه مراسمی ویژه ای در امام زادگان طیب و طاهر(ع) توسط اعضای کانون غنچه های مهد و پیش دبستانی جوانه ها قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش اعضای کانون غنچه های مهد کودک شکوفه های بهشتی نیز با پرپایی مراسمی به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) همراه با سینه زنی و زنجیر زنی اقدام به اقامه عزا  کردند، در این مراسم قرآن آموزان ضمن اجرای دکلمه و سرود به اجرای همخوانی قرآنی پرداختند، و در ادامه، کارشناس آموزش حوزه ی معصومیه کودکان با سخنرانی در فضایل حضرت رقیه(س) کودکان را هر چه بیشتر با فضایل آن حضرت آشنا کردند.

در پایان قرآن آموزان عضو کانون غنچه های هلال احمر  بر سر سفره  نذری  با (آش،شله زرد) پذیرایی شدند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی