مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد در قم 

از معاون جوانان جمعیت هلال احمر به دلیل فعالیت های چشمگیر در عرصه پیشگیری تقدیر شد

در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد از معاون جوانان جمعیت هلال احمر به دلیل فعالیت های چشمگیر در عرصه پیشگیری از اعتیاد با اهدا لوح سپاس، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و تربیت نیروی متخصص، از سوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم، با اهدا لوح تقدیر توسط دکتر عارف وهاب زاده مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، از خدمات و فعالیت های چشمگیر محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر در عرصه پیشگیری از اعتیاد تقدیر شد، در متن این لوح آمده است:

جناب آقای محمد مصباحی

معاون محترم امور جوانان هلال احمر استان قم

مبارزه با بلیه عظیم مواد مخدر، تلاش در صیانت از حریم شرافت انسانی و امنیت و پاسداری از حوزه سلامت فردی و اجتماعی آحاد جامعه بشری توفیقی بزرگ در خدمت به انسانیت در قالب رسالت های اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می گرددو بدیهی است هر گونه تلاش در پیشبرد اهداف این جهاد عظیم(به تعبیر مقام معظم رهبری دام عزه) بعنوان اقدامی ارزشمند در مسیر حراست از کیان انسانی و حرمت جامعه بشری شایسته تقدیر است.

بر این اساس بر خود لازم میدانم از تلاش ها و فعالیت های جنابعالی در عرصه پیشگیری اولیه از اعتیاد بعنوان عضو موثر کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح استان تقدیر و تشکر نموده، توفیق روز افزونتان را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایران ذیل توجهات حضرت ولیعصر(ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ابوالفضل شریفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی