مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

با هدف توانمندسازی جوانان هلال احمر  در قم صورت گرفت:

 کارگاه آموزش پیشگیری اولیه و تربیت نیروی متخصص برگزار شد

کارگاه های آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد با عنوان طرح ارتقاء سطح سلامت جامعه با مشارکت جوانان با حضور  100 نفر از جوانان هلال احمر  قم با هدف توانمندسازی جوانان هلال احمر در زمینه پیشگیری ازاعتیاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ کارگاه آموزش مقدماتی پیشگیری اولیه از اعتیاد، با هدف توانمند سازی جوانان و تربیت نیروی متخصص با عنوان طرح ارتقاء سطح سلامت جامعه با مشارکت جوانان، به مدت دور روز به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در مرکز امور جوانان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به تفاهم نامه ی منعقد شده بین سازمان جوانان هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، در جهت آموزش و تربیت کادر متخصص، 100 نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در این کارگاه ها ضمن آشنایی با تاریخچه مواد مخدر، مفاهیم و مکانیسم زیست شناختی، مبانی و اصول پیشگیری و عوامل زمینه ساز مصرف مواد مخدر و همچنین مهارت های زندگی و... مبادرت به آموزش گروه همسالان خواهند کرد.

در این کارگاه های آموزشی که با حضور استاید برجسته ی کشوری و استانی برگزار شد اعضای علاقمند و واجد شرایط به عنوان کادر متخصص تربیت و پس از شرکت در آزمون و اخذ گواهینامه در راستای پیشگیری از اعتیاد گروه های ده نفره هم سالان را آموزش خواهند داد.

گفتنی است، پیرو تفاهم نامه میان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و ستاد مبارزه با موادمخدر دوره جدیدی از کارگاه های توانمندسازی اعضای سازمان جوانان در زمینه پیشگیری از اعتیاد در 4 استان کشور در حال برگزاری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی