مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جوانان هلال احمر قم مهارت های تصمیم گیری را فرا گرفتند

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم، در راستای اجرای کلاس های متنوع آموزشی به منظور آشنایی جوانان با مراحل تصمیم گیری صحیح و منطقی و اهمیت آن، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی مهارت تصمیم گیری در مرکز امور جوانان کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی اظهار داشت: از آنجا که یکی از اهداف جمعیت مشارکت جوانان در تصمیم سازی و تصمیم گیری های کلان در اجرای موفق فعالیت های جمعیت می باشد، در راستای تحقق این هدف، کلاس آموزشی مهارت تصمیم گیری با حضور جمعی از اعضای کانون جوانان برادران قم با حضور مدرس مجرب برگزار شد.


وی تصریح کرد: طی اقدامی هماهنگ دوره های مشترک مهارت های هفتگانه زندگی ویژه کانون های طلاب، جوانان، روستایی و مربیان و مدیران کانون های غنچه های هلال احمر قم در حال برگزای است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: در این دوره ها اعضای هلال احمر، با مهارت های زندگی از جمله خود آگاهی، همدلی، تصمیم گیری ، مهارتهای ارتباطی بین فردی و اجتماعی ، مدیریت استرس و هیجانات، تفکر خلاق و انتقادی، حل مساله آشنا می شوند.

مصباحی هدف از برگزاری این کلاسهای آموزشی را حفظ سلامت روان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی عنوان کرد و گفت: به طور کلی مهارتهای زندگی توانایی هایی را در بر میگیرد که منجر به ارتقای بهداشت روانی افراد جامعه ، افزایش سلامت و رفتارهای سلامتی و غنای روابط انسانی در سطح جامعه می شود.

گفتنی است، همچنین مقرر شده که در این راستا این آموزشها برای سایر کانون های متقاضی برنامه ریزی و تداوم یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی