مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

اعزام کاروان سلامت و جهاد نیکوکاری به مناطق محروم بخش جعفریه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام کاروان سلامت و جهاد نیکوکاری به مناطق محروم بخش جعفریه برای ارائه خدمات امدادی، درمانی، فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، دکتر محمد گل‌فشان ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: طرح اعزام کاروان سلامت و اردوی جهادی به مناطق محروم بخش جعفریه از جمله روستای محمودآباد به مناسبت دهه مبارک فجر، با توجه به برنامه‌های سازمانی جمعیت هلال احمر به همت معاونت‌های این جمعیت به اجرا خواهد رسید.

وی از بکارگیری تمامی ظرفیت جمعیت هلال احمر استان قم در حوزه‌های معاونت ‌های مختلف به منظور ارائه خدمات اثرگذار در مناطق محروم در این طرح خبر داد و بیان کرد: 70 نفر از داوطلبان، جوانان، امدادگران، پزشکان، پرستاران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم به مدت یک روز این طرح را اجرایی خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: از جمله برنامه‌هایی که در کاروان سلامت و اردوی جهادی به همت معاونت امور داوطلبان انجام خواهد شد، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، ارائه بسته‌های حمایتی به خانواده‌های نیازمند، توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان روستا و ساخت یک باب حمام و سرویس بهداشتی برای یکی از روستاها خواهد بود.

گل‌‌فشان افزود: همچنین معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این برنامه اقدام به ویزیت رایگان، تست قند خون، مشاوره‌های مامائی و روانشناختی خواهد پرداخت.  

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی آگاه‌سازی مسائل امنیتی و انتظامی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و آموزش بهداشت دهان و دندان را از جمله برنامه‌های معاونت امور جوانان این جمعیت برشمرد و بیان کرد: معاونت امداد و نجات نیز در این طرح یک روزه اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات و مانورهای امدادی خواهد کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی، نهاد  کتابخانه‌های عمومی، پایگاه‌های داوطلبی، بخشداری جعفریه، دهیاری روستای محمود آباد و اعضای شورای شهر جعفریه و روستای محمود آباد به اجرا خواهد رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی