مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
همزمان با سراسر کشور و به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور، زنگ انقلاب در کانون های هلال احمر قم همراه با اجرای برنامه های متنوع به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، در اولین روز آغاز دهه ی فجر انقلاب اسلامی آیین های گرامیداشت این روز در کانون  غنچه های هلال احمر  قم در مهد کودک های دکتر شهریاری، ملائک، غزل، پویا، جوانه ها، شکوفه های بهار(جامعةالزهرا س)، هیوا و نهال صفاشهر، با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آذین بندی مراکز آموزشی و مهدهای کودک با مشارکت پرشور اعضای کانون های غنچه های هلال احمر و برگزاری مسابقات متنوع نقاشی، رنگ آمیزی از نقشه کشور ایران، بازی های دسته جمعی کودکان و همچنین اهتزاز پرچم ایران از دیگر برنامه های کانون غنچه های هلال حمر قم در 12 بهمن بود.

در این مراسم آئین‌ گل افشانی نمادین مسیر ورود امام و مراسم ویژه ساعت ورود امام راحل توسط های غنچه های هلال احمر شکوفه های بهار(جامعةالزهرا س) با در دست داشتن پرچم های سه رنگ  ایران انجام شد.

اجرای سرود جمهوری اسلامی همراه با نواختن زنگ انقلاب توسط غنچه های هلال احمر و همخوانی سرودها و شعارهای انقلاب 57 و سخنرانی های مربیان مهدها در مورد نحوه ی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با زبان کودکان از دیگر برنامه های مراسم سالروز ورود امام به ایران بود.

در نخستین روز دهه فجر اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد کودک هیوا اقدام به ساخت کاردستی نمادین هواپیمای امام ره و نحوه ورود امام به میهن کردند.

غنچه های هلال احمر مهد کودک پویا نیز همزمان با آغاز دهه فجر، اقدام به اجرای نمایشی خلاقانه برای فرار شاه و ورود امام کردند.

برپایی نمایشگاه و برگزاری مراسم های مختلف فرهنگی همچنین پخش سرود ملی و همخوانی کودکان و آشنایی با دهه فجر و انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های مشترک همه کانون ها در این ایام بود.

در آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، غنچه های هلال احمر مهدکودک ها دکتر شهریاری ضمن حضور در جشن های شاد این روز، برنامه گارد پرچم و سرود "ای ایران" را اجرا کردند،سپس با توضیحات مربیان در این برنامه کودکان لحظه ورود هواپیمای امام را در طوماری بزرگ به صورت گروهی ترسیم کردند.
مهد کودک نهال صفاشهر و جوانه ها در دو نوبت صبح و عصر  با برگزاری جشن غذا نمایش و تئاتر کودک نقاشی گروهی و جشن پرچم و ایستگاه صلواتی این روز تاریخی را گرامی داشتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی