مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

طرح های آموزشی، فرهنگی و ابتکاری کانون های قم در دهه فجر 

همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های آموزشی و فرهنگی در حوزه جوانان هلال احمر قم با حضور پرشور اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ برنامه های آموزشی و فرهنگی کانون های حوزه جوانان در دومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش های مختلف برگزار شد.

جلسه هم اندیشی و تقدیر از اعضای شورای اجرایی جوانان برگزار شد
بر اساس این گزارش؛ جلسه هم اندیشی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اعضای شورای اجرایی کانون جوانان خواهران قم پیرامون اهمیت برگزاری انتخابات مجامع و تکمیل پرونده اعضا برگزار شد.
در این جلسه محمد مصباحی با تاکید بر تکمیل ثبت اعضای کانون در سامانه جامع عضویت، اعضای شورای اجرایی را به ساماندهی دقیق آخرین اطلاعات از فعالیت اعضا تا پایان سال فراخواند. در این دیدار با اهدا هدایایی از تلاش های داوطلبانه اعضای شورای مرکزی کانون جوانان خواهران تقدیر شد.

ارتقا دانش جوانان هلال احمر با احیای دوره های آموزشی
کارگاه توانایی مهارت هیجانات و تفکرخلاق ویژه اعضای کانون روستایی لنگرود و جوانان خواهر قم برگزار شد.
 در این دوره های آموزشی که به همت مسول آموزش حوزه معاونت جوانان در مرکز امور جوانان هلال احمر قم در حال برگزاری است، اعضا مباحثی همچون تفکر خلاق، مهارتهای مقابله با هیجانات، تفکر مثبت، یادگیری فعال(جستجوی اطلاعات جدید)، ابراز خود و تشخیص حق انتخاب های دیگر، تشخیص راه حل های جدید برای مشکلات، شناخت هیجان ها، ارتباط هیجان ها با احساسات، تفکر و رفتار، مقابله با ناکامی، خشم، بی حوصلگی، ترس و اضطراب و مقابله با هیجان های شدید آشنا شدند.
در پایان دوره آموزشی مهارت های زندگی به اعضای شرکت کننده گواهینامه اهدا می شود.

ارایه خدمات سلامتی در نمایشگاه فرهنگی و هنری کانون طلاب
در دومین روز از سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعضای کانون طلاب جامعه الزهرا (س) قم ضمن حضور در برنامه های فرهنگی این مرکز، با همکاری واحد هنر نمایشگاهی از صنایع دستی و آثار هنری طلاب برگزار کرده و جمعی از اعضا به بازدید از نمایشگاه انقلاب رفتند.
 در کنار آثار هنری اعضا، ارایه خدمات بهداشتی و سلامتی از جمله غرفه مشاوره روانشناسی و ویزیت رایگان پزشکان متخصص بانوان از دیگر بخش های مورد استقبال بازدید کنندگان بود.

پرده خوانی و نمایش های خلاق غنچه های هلال احمر در دهه فجر
آیین گرامیداشت دهه فجر در میان اعضای کانون های غنچه های هلال احمر قم همچنان رنگ و بویی متفاوت دارد.
جشن های فرهنگی و ملی این دهه در مهد کودک شکوفه های بهار با روایت داستان انقلاب به روش پرده خوانی توسط اعضای کانون غنچه های هلال احمر برگزار شد.
اجرای نمایش های آموزشی خلاق در مهدکودک نهال صفاشهر توسط اعضای کانون غنچه های هلال احمر با موضوع صداقت و راستگویی در "نمایش چوپان دروغگو" به اجرا در آمد.
همچنین اجرای مراسم جشن انقلاب و برنامه ی همخوانی سرودهای انقلابی در مهد کودک نهال پردیسان با حضور غنچه های هلال احمر یکی دیگر از فعالیت های این کانون در دهه فجر انقلاب اسلامی بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی