مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
به همت معاونت امور جوانان هلال احمر قم و با مشارکت مربیان مهدهای تحت پوشش غنچه های هلال احمر طرح ابتکاری مسابقه "نقشه سرزمین مهربانی" در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
در این مسابقه که با موضوعات بشردوستانه همچون کمک به دیگران، تکریم سالمندان و والدین، حفظ محیط زیست و فعالیتهای هلال احمر در زمینه های امدادرسانی در زلزله، سیل، تصادفات و .... طراحی شده است، غنچه های هلال احمر می توانند با استفاده از ابزارهای مختلف موجود در طبیعت و هر نوع ماده بازیافتی و دور ریختنی و کاغذ رنگی، فوم، روزنامه و مجله یا عکس و نقاشی و... به اجرا و ساخت نقاشی کولاژ بپردازند.

 در این مسابقه که ویژه اعضای کانون غنچه های هلال احمر در دهه فجر می باشد با هدف تقویت کارگروهی، کودکان می تواند به صورت انفرادی یا گروه های ۵ نفره و با کمک مربیان و والدین آثار خلاقانه خود را اجرا و  تا ۲۵ بهمن ماه به مسول کانون ها تحویل بدهند.

گفتنی است، به تمامی شرکت کنندگان لوح تقدیر اهدا می شود و آثار خلاقانه و برگزیده ضمن دریافت جایزه، در نمایشگاه نوروزی سال ۱۳۹۵به نمایش گذاشته می شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی