مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ جوانان هلال احمر قم در فجر سی و هفتم، پرتلاش و سرشار از انرژی به اجرای فعالیت های بشردوستانه می پردازند.

از اجرای جهاد فجر تا آغاز فصل خدمت دانش آموزان جعفریه

بر اساس این گزارش در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی فعالیت های کانون های حوزه جوانان هلال احمر در سومین روز از این دهه با حضور در برگزاری اردوی جهاد فجر در قالب کاروان سلامت به مناطق محروم شهر جعفریه و روستای محمودآباد رفتند و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی به خدمت پرداختند.
در اردوی جهادی فجر که با حضور 70 نفر از اعضا در حوزه‌های معاونت ‌های مختلف جمعیت هلال احمر قم و به منظور ارائه خدمات اثرگذار در مناطق محروم، با همکاری و مشارکت دفتر امام جمعه ،آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی، پایگاه‌های داوطلبی، بخشداری جعفریه، دهیاری روستای محمود آباد و اعضای شورای شهر جعفریه و روستای محمود آباد به اجرا رسید، جوانان خدماتی از جمله آموزش بهداشت محیط، مسابقات کتابخوانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه دانش آموزان، برگزاری کلاس‌های آموزشی و آگاه‌سازی مسائل امنیتی و انتظامی، آموزش بهداشت دهان و دندان و  ... را ارائه کردند.
در ادامه ی این اردوی جهادی، با حضور امام جمعه و جمعی از مسولین شهر جعفریه، مدیرعامل، پرسنل و هیئت مدیره جمعیت هلال احمر قم اولین کانون دانش آموزی در مدارس شهر جعفریه افتتاح شد و اجرای طرح دادرس در این شهر کلید خورد.


فعالیت های فرهنگی کانون های روستایی در دهه فجر
در دهه فجر انقلاب اسلامی، کانون های روستایی همراه با سایر کانون های سراسر استان قم با اجرای برنامه های متنوع در آیین گرامیداشت سی هفتمین سالروز پیروزی انقلاب مشارکت کردند.
بر اساس این گزارش، در روستای قبادبزن از روستاهای بخش کهک قم اعضا با برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر به استقبال این ایام رفتند.
همچنین اعضای کانون جوانان این روستا ضمن حضور در مرسم عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا به دیدار خانواده شهدا در این روستا رفتند.
 برپایی نمایشگاه صنایع دستی اعضای کانون روستایی یکی دیگر از برنامه کانون روستایی در ده فجر بود.


 موجی از پویایی و خلاقیت غنچه های هلال احمر قم در دهه فجر

 غنچه های هلال احمر در گرامیداشت دهه فجر همچنان خلاق و پرتوان به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و بشردوستانه می پردازند.
بر اساس این گزارش، همزمان با ایام الله دهه فجر، اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک شکوفه های بهشتی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کانون طلاب که با حضور رئیس حوزه ها و مسولین برگزار شد، به اجرای برنامه های فرهنگی و همخوانی سرودهای انقلابی پرداختند.
در این نمایشگاه که غرفه ای از فعالیت های اعضای کانون غنچه ها نمایش درامده بود، برنامه های این کانون به مسولین حوزه معصومیه معرفی شد.
همچنین نونهالان با حضور در مراسم پرشکوه مهمانی لاله ها و راهپیمایی و تظاهرات نمادین به یاد روزهای انقلاب، یاد روزهای تاریخی انقلاب 57 را گرامی داشتند.
 زیارت مزار شهدای گمنام توسط غنچه های هلال احمر از دیگر برنامه های کودکان عضو هلال احمر قم در روز پایانی هفته بود.
اجرای طرح ابتکاری "نقشه سرزمین مهربانی" در اکثر مراکز تحت پوشش هلال احمر توسط غنچه های هلال احمر و اجرای مراسم جشن ها و مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت تبیین اهداف جمعیت ویژه اعضا در سراسر استان با حضور پرشور غنچه ها ادامه دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی