مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با روز جهانی مبارزه با سرطان، اعضای کانون غنچه های هلال احمر روز جهانی مبارزه با بیماری سرطان، به ابتکار جمعی از نونهالان عضو هلال احمر قم، برگ زرین دیگری، در کتاب قطور بشردوستی غنچه های هلال ثبت شد.
 
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی با اشاره به فعالیت های ابتکاری و اعضای کانون غنچه های هلال احمر در قم اظهار کرد:ابراز مهربانی و نوعدوستی کودکان با بیماران خاص، درس بزرگی است که باید آن را در دوران کودکی آموخت.

وی با بیان اینکه در روز جهانی مبارزه با بیماری سرطان، بهترین کار آموزش نسل آینده نسبت به عوامل بروز این بیماری است تصریح کرد: در همین راستا برگزاری کلاس آموزشی و آشنایی با این بیماری با روش های نوین ویژه کودکان، و برگزاری مسابقه نقاشی "روشن به رنگ سلامتی" و ترسیم نقش های کودکانه با موضوع کودکان مبتلا به بیماری سرطان از فعالیت های اعضای کانون غنچه های هلال احمر در مهد کودک ایلیا قم بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اهمیت نهادنیه کردن فعالیت های بشردوستانه در کودکان افزود: به مناسبت روز جهانی مبارزه با سرطان، اعضای کانون غنچه های هلال احمر
مهدکودک ملائک در بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید بهشتی حضور یافته و با اجرای سرود و اهدای شاخه های گل از بیماران سرطانی دلجویی کردند.

مصباحی افزود: غنچه های هلال احمر با حضور در دفتر پرستاری ضمن اهدای شاخه های گل و شیرینی از خدمات پرسنل بخش شیمی درمانی این بیمارستان تقدیر کرده و مسئول بخش شیمی درمانی نیز با اهدای هدایا و پذیرایی، این ابتکار بشردوستانه غنچه های هلال احمر را ارج نهاد.

گفتنی است، روز جهانی مبارزه با سرطان همه ساله در چهارم فوریه مصادف با 16 بهمن در سراسر جهان با هدف افزایش آگاهی مردم نسبت به سرطان نحوه پیشگیری و برخورد با آن برگزار میشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی