مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
همزمان با دهه فجر برنامه های متنوعی در معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با حضور پرنشاط اعضای در حال برگزاری است.

برگزاری کارگاه مستند سازی و آمار ویژه اعضای شورای اجرایی کانونهای دانشجویی هلال احمر
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ کارگاه مستند سازی و آمار ویژه اعضای شورای اجرایی کانونهای دانشجویی هلال احمر قم همزمان با دهه فجر برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این کارگاه که با هدف توانمند سازی اعضای شورای اجرایی کانون های دانشجویی به مدت دو روز در مرکز امور جوانان برگزار شد، دانشجویان شیوه های مستند سازی فعالیت های کانون دانشجویی را فرا گرفتند.
در این کارگاه آموزشی که با تدریس استاد کاملی برگزار شد، اعضای شورای اجرایی در زمینه اهداف مستند سازی و گزارش نویسی و روش های گرداوری مطالب و منابع اصلی اطلاعات مستند سازی به گفتگو پرداختند.


جلسه شورای اجرایی کانونهای دانشجویی در خصوص سامانه انتخابات هئیت مدیره برگزار شد
بر اساس این گزارش، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری جلسه هماهنگی با شورای اجرایی کانونهای دانشجویی هلال احمر در خصوص سامانه انتخابات هئیت مدیره مورخ 19 بهمن ماه در مرکز امور جوانان خبر داد و اظهار کرد:با توجه به دستورالعمل ابلاغی سازمان جوانان در خصوص حضور اعضای واجد شرایط انتخابات و نحوه تکمیل مدارک مورد نیاز این جلسه برگزار شد.

محمد مصباحی با اشاره به اهمیت انتخابات هئیت مدیره جمعیت هلال احمر در اردیبهشت ماه سال آینده  تصریح کرد: نحوه تکمیل اطلاعات اعضا و بارگزاری مدارک آموزشی امداد و مستندات فعالیتها در سامانه جامع عضویت، باید در اولویت فعالیت های کانون ها قرار بگیرد.

وی در ادامه ی این جلسه که با حضور دبیران و اعضای شورای اجرایی دانشگاهها در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد افزود: توضیح و اطلاع رسانی مناسب به اعضای شورا جهت جمع آوری مدارک و مستندات اعضا و بارگزاری در سامانه جامع عضویت با مشارکت شورای اجرایی کانونهای دانشجویی از دیگر اهداف برگزاری این جلسه بود.


فعالیت های کانون های غنچه های هلال احمر در دهه فجر

همزمان با 19بهمن روز نیروی هوایی، جمعی اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد ملایک با حضور در منتطقه اورژانس هوایی بیمارستان شهید بهشتی قم با اهدای گل از خلبانان بالگرد اورژانس تقدیر کردند.
بازدید اعضای کانون غنچه های شکوفه های بهار جامعه الزهرا س هلال احمر از نمایشگاه "طلوع تا ظهور" این نمایشگاه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر تهیه و به عنوان یکی از ابزارهای آموزش واحد کار غنچه های هلال احمر مورد استفاده قرار گرفت، در پایان این بازدید غنچه های هلال هنر خود را در قالب نقاشی انقلاب ترسیم و ماندگار کردند.
اجرای برنامه متنوع همچون سرود و نمایش گروهی و جشن انقلاب توسط غنچه های هلال احمر در مهد کودک گلستان از دیگر برنامه های اجرا شده در این دهه بود.

 سایر برنامه های دهه فجر حوزه جوانان قم
معاونت امور جوانان هلال احمر قم با هدف تقدیر و تشویق اعضای داوطلب به حضور در فعالیت ها 2000 بلیط استخر با تخفیف 50 درصد  به اعضای فعال کانون های قم اهدا کرد.
حضور جمعی از اعضاء در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر،  از دیگر برنامه های دهه فجر در حوزه جوانان بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی