مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از افتتاح اولین مدرسه بشردوستی و انتخابات شورای کانون های کانون دانش آموزی در یکصد مدرسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛محمد مصباحی اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات شورای کانون های کانون دانش آموزی در یکصد مدرسه قم برگزار شد.

وی با اشاره به آغاز رسمی فعالیت کانون های دانش آموزی در قم تصریح کرد: با برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی، فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه عملا در مدارس با محوریت اعضای کانون دانش آموزی اجرایی می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه اولین مدرسه بشردوستی قم با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر و مسولین آموزش پرورش در مدرسه حافظ افتتاح شد افزود: در آیین ویژه که در مدرسه حافظ برگزار شد 280 دانش آموز این مدرسه ضمن عضویت در کانون دانش آموزی هلال احمر پیمان بستند تا در فعالیت های مرتبط با اهداف جمعیت مشارکت داشته باشند.

مصباحی گفت: اجرای طرح های ابلاغی و ابتکاری عام المنفعه و فرهنگی مانند درختکاری، حفظ محیط زیست، تکریم انسانها در قالب برنامه های فرهنگی و آموزشی ... و سایر برنامه های بشردوستانه از طرح پیش بینی شده در اولین مدرسه بشردوستی استان قم است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: در پایان آیین افتتاح کانون دانش آموزی اولین مدرسه بشردوستی قم، دانش آموزان ضمن آشنایی با کاندیداهای با انداختن آرای خود به صندوق در انتخابات کانون دانش آموزی هلال احمر مدرسه شرکت کردند.

 دانش آموزان مدرسه بشردوستی باید الگوی دانش آموزان سایر مدارس باشند

بر اساس این گزارش در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ضمن تقدیر از همکاری مسولین آموزش و پروش افتتاح اولین مدرسه بشردوستی در تاریخ قم را اعلام و اظهار داشت: مدرسه بشردوستی مدرسه ای است که در آن هیچکدام از دانش آموزان نسبت به هم ناراحتی و کینه ای ندارند.

گلفشان با بیان اینکه انسانیت از اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر است تاکید کرد: در مدرسه بشردوستی مهربانی و کمک به همنوع برای دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تامین احترام انسانها از اهداف جمعیت هلال احمر است تصریح کرد: در مدرسه بشردوستی احترام به اولیا و معلمان مدرسه و تکریم و احترام ویژه به والدین و بزرگترها باید به عنوان الگوی دانش آموزان سایر مدارس مطرح شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در ادامه افزود: دانش‌آموزان عضو کانون‌های دانش‌آموزی با فراگیری  آموزش‌های امدادی و اجرای طرح های بشردوستانه می توانند انتقال دهنده این مفاهیم در جامعه و خانواده‌های خود باشند.


گفتنی است؛به منظور ارتقای توسعه و مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی خدمات بشر دوستانه و امدادی و تداوم همکاری های مشترک و هماهنگی فعالیت های کانون های دانش آموزی هلال احمر در مدارس بین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پروش تفاهم نامه ای منعقد شده است.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی